Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 1992 var jeg 4 år! og da fant Bmw ut at de ikke skulle ha stabstaget festet til Demperen! vis jeg ikke tar helt feil!

Skrevet

Jiiises. Jeg var 8 år hvertfall..

Men nok om det.. Bmw byttet festet for stabstaget fra fjærbeinet og over til bærearmen.. Har en tråd om dette for ikke så lenge siden.. Konklusjonen ble vel at etter 6/92 så var det kun M3 som hadde festet til stabstaget slik.. Dess høyere opp dette er festet, dess stivere blir det.. Derfor når Bmw byttet i 6/92 så ble også stabstaget 1-1,5 mm tykkere.. Og det er også andre fester til opphenget av stabstaget så det går ikke an å bare bytte om.. Dette er lett å oppdage da du bare stikekr huet inn i hjulbrønnen foran.. Om det er en 9/90-5/92 så går det ett stag attmed fjærbeinet som er festa like under fjørskåla.. Og i andre enden er den festet til stabstaget.. Dette staget er vel fort bortimot 30 cm.. Om det ikke ernoe stag der, men staget er festet lengre end ved bærearmen.. Så er din produsert etter 6/92

Skrevet

OL i Albertville!!

Bjørn Dæhlie viser seg fram og Vegard Ulvang herjer.

Jeg var 10 år, og min kjære VFR ble produsert dette året.

Fryktelig useriøst svar dette...

Skrevet

Hmm.... Forsetter jeg da i 1992 var jeg 23 år og seilte på de 7 hav, hadde e28 stående hjemme.... Trådspørsmålet kan jeg ikke svare på..

Ups gammel her jeg jo... men, men vissheten om jeg ikke er er 18 år lengre har jeg bare på søndagsmorgen.... :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...