ØyvindB Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 Noen som har noen gode triks for å gjøre bilen vinterklar? oljen er bytta, motor rens er tatt og sånn, men tenkte på noe å ha på listene og i dørlåsene? for jeg har merket at de siste dagene, i takt med at det har blitt kaldere, så har den blitt mer og mer "trå" å vri rundt nøkkelen. om dette er kulda eller noe annet vet jeg ikke...noen som vet hva som bør brukes for å få den god igjen? er sånn over alle låsene igrunnen. irriterer vettet av meg hehe. lurte også på å smelle i noe dyserens ved neste tank fylling...noen anbefalinger? sjekk frysepunktet for kjølevannet, evt. bytt kjølevann smør dørlåser og dørhengsler. smør dørpakninger med silikon.
bjalle Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 prøv å unngå å åpne sidevinduer i kulde og regnvær for å unngå kondens i dørene,bruk varmeapparatet med så mye varme du klarer gjennom vinteren så holder det seg tørt og fint i dørene.
S.Arnesen Skrevet Desember 2, 2007 Skrevet Desember 2, 2007 de har en dyserens på biltema som jeg har prøvd ett par ganger... syns faktisk bilen fikk jevnere tomgang, og all små "hakk" ved harde gasspådrag forsvant....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå