Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, funker fett det!! Et reklame firma laget små skilt til meg i stål.. Ble knall bra!! Men har ikke satt det på enda da!

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jepp, funker fett det!! Et reklame firma laget små skilt til meg i stål.. Ble knall bra!! Men har ikke satt det på enda da!

hvilken firma var det? langt fra oslo eller?

Skrevet
få noen på eit reklame studio til å lage lite skilt til deg i folie som du limer rett fangeren. det har eg gjort på fleire biler

I verste fall kan dette medføre at du blir anmeldt for dokumentforfalskning, noe som kan gi store bøter og fengselsstraff.

Sannsynligheten for at dette skjer er selvfølgelig ikke så stor, men det kan skje. Jeg hadde heller valgt å kjøre uten skilt. Dette kan medføre en bot på 2000,-, og ingen anmeldelse og slikt.

Skrevet
få noen på eit reklame studio til å lage lite skilt til deg i folie som du limer rett fangeren. det har eg gjort på fleire biler

I verste fall kan dette medføre at du blir anmeldt for dokumentforfalskning, noe som kan gi store bøter og fengselsstraff.

Sannsynligheten for at dette skjer er selvfølgelig ikke så stor, men det kan skje. Jeg hadde heller valgt å kjøre uten skilt. Dette kan medføre en bot på 2000,-, og ingen anmeldelse og slikt.

da er det bedre uten skilter da :D

Skrevet
Men du, den e36'n din. Er det også m3 eller?

Last opp et bilde av den også da:)

det er m3 det å ja. har ikke noe bilde på denne pc'en, men skal slenge noen bilder på når jeg har..

Skrevet

fant en her

qizuccjpf9cb0qw70vgf.jpg

frontfangern er på lakkering. og bilen trenger i ny lakk også. mange riper og flasset mange steder.

Skrevet
Deilig farge:D

Svart vader skinn? NYDELIG! Hehe

Du har 2 av 4 bmw drømme biler! (e39 m5 og e30 m3 er de to siste) Hehe

det er fin farge ja! liker den, men siden den skal lakkere på nytt, så tror jeg skal gå for en annen farge, men kanskje det er mer lurt å gå for orginal fargen :D

det er svart skinn interiør ja. men ikke så strøken.

du har også en av mine drømmebil, m3 e30. skal ha en sånn i garasjen når jeg får råd!

driver å se etter sted å bo, så det blir ikke så mye bil på meg fremover.

Skrevet

Hehe, ja er strøken den bil samlinga de.. Hmm, var et firma fra larvik! De sendte det i posten til meg faktisk.

Men er jo nesten smartere og kjøre uten. Men ligner omtrent på en prikk på de skilta du fikk på biltilsynet før, så kan hende de ikke tenker over det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...