Dr_S Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Halve tråden er jo full av døde photobucket linker Så jeg fikk ikke se stort av bilen din
j_b Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 Halve tråden er jo full av døde photobucket linker Så jeg fikk ikke se stort av bilen din ja, har ryddet og flyttet bilder til egne mapper da det var bare rot der, men kaster på nye bilder når jeg får tatt noen nye. her er noen gamle bilder har fått led lykter på også, ikke orginale(med eisenmann eksos) før(med stebro eksos)
morteym Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Ganske kul front.. bortsett fra skiltet Hva med sølvpærer i blinklysa? Selv har jeg noen som skinner litt blåaktig..
j_b Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 Ganske kul front.. bortsett fra skiltet Hva med sølvpærer i blinklysa? Selv har jeg noen som skinner litt blåaktig.. hehe, som sagt, gamle bilder. skiltet var av, men er på nå, siden jeg ble bedt om det har nye pærer som er blåaktig også, som ligger ett eller annet sted i garasjen har kjøpt nye lykte deksel også, som også ligger ett eller annet sted hjemme. Gratulerer med ny bil!! du har fått deg en bil du ikke trenger å bruke noen små penger på jo
Gunnar Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Bruk heller bildefunksjonen på forumet, så slipper vi døde bildelinker og ubrukelige tråder...
ingard Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Bruk heller bildefunksjonen på forumet, så slipper vi døde bildelinker og ubrukelige tråder... Hvis du gjør det gigantiske vannmerket mindre. Eneste grunnen til at jeg ikke bruker den..
j_b Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Bruk heller bildefunksjonen på forumet, så slipper vi døde bildelinker og ubrukelige tråder... det bilde funksjonen kan brukes hvis jeg har bildene lagret på pc'en bare...
j_b Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Nei, du kan også legge opp bilder fra en URL. så mye kan jeg ikke men skal lære meg det
j_b Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 lenge siden jeg har skrevet noe her.. masse rart har skjedd siden sist.. ble beslagla skiltene, pga manglene eu godkjenning,men har fått gjort det nå med null feil. skal vise til biltilsynet imorgen. så får hente skiltene tilbake.
j_b Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Ble gromt, hvordan ble lyden?? grom og bare grom! angret på jeg ikke gjort det tidligere
JE Motorsport Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Ble gromt, hvordan ble lyden?? grom og bare grom! angret på jeg ikke gjort det tidligere Ser rått ut Lydfil er ønsket
j_b Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Ble gromt, hvordan ble lyden?? grom og bare grom! angret på jeg ikke gjort det tidligere Ser rått ut Lydfil er ønsket det vil komme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå