Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da er bilene snart 100% ferdige, har hatt lite tid til hobby pga jobben. men fikk idag monter vader på e36, ingen m3 uten vader!! har også fått stoptech 355mm på. har også fått på xenon! bilen er bygget på en 318 is, så den skal nok på eu kontroll og få tatt ut skilter, men siden den ikke skal kjøre på vintern så venter med det til våren. trenger ny front rute og noen lister her og der. skal drøye det til våren også! her er noen bilder..

æsj interiør

57f832oxtrvld4650j8k.jpg

vader

icgfcd48judecl3wv9dr.jpg

5qvvjdsfvslssdd27tik.jpg

steptech

zc6vt19zcbionbit1tbi.jpg

xenon

ifyn5mnnt851xmwfkr5q.jpg

"mye omtalte skilt holder"

2zwnl8fkpaqen4oxngi9.jpg

Skrevet

Nice, ser bra ut;) Syntes den ble døds kul jeg, men skal vel senke den nedpå litt mer:p Ossen er lakken i sollys?

Når kommer bildene av e46`n da?

Skrevet
Nice, ser bra ut;) Syntes den ble døds kul jeg, men skal vel senke den nedpå litt mer:p Ossen er lakken i sollys?

Når kommer bildene av e46`n da?

det er litt gull skjær i lakken i daglys. det er pss9 på den, skal justere den når alt er på plass. skal ha 19" på den, juster når jeg får satt 19" på.

bilder av e46 kommer snart :D

• 2 weeks later...
Skrevet
få noen på eit reklame studio til å lage lite skilt til deg i folie som du limer rett fangeren. det har eg gjort på fleire biler

I verste fall kan dette medføre at du blir anmeldt for dokumentforfalskning, noe som kan gi store bøter og fengselsstraff.

Sannsynligheten for at dette skjer er selvfølgelig ikke så stor, men det kan skje. Jeg hadde heller valgt å kjøre uten skilt. Dette kan medføre en bot på 2000,-, og ingen anmeldelse og slikt.

Det skjedde med meg:P Ble ikk anmeldt da, men måtte fjærne skiltene unmiddelbart, mens de stod og såg på. De sa det var greit å bruke de, men ikke dersom du ikke har levert inn de gammmle skiltene, men du kan jo ikk si til BT at jeg skal levere inn mine orgi. skilter fordi jeg skal ha *hjemmelagde skilter på bilen:P.

Skrevet
få noen på eit reklame studio til å lage lite skilt til deg i folie som du limer rett fangeren. det har eg gjort på fleire biler

I verste fall kan dette medføre at du blir anmeldt for dokumentforfalskning, noe som kan gi store bøter og fengselsstraff.

Sannsynligheten for at dette skjer er selvfølgelig ikke så stor, men det kan skje. Jeg hadde heller valgt å kjøre uten skilt. Dette kan medføre en bot på 2000,-, og ingen anmeldelse og slikt.

Det skjedde med meg:P Ble ikk anmeldt da, men måtte fjærne skiltene unmiddelbart, mens de stod og såg på. De sa det var greit å bruke de, men ikke dersom du ikke har levert inn de gammmle skiltene, men du kan jo ikk si til BT at jeg skal levere inn mine orgi. skilter fordi jeg skal ha *hjemmelagde skilter på bilen:P.

Får si du mistet det da, så du lagde deg ditt eget;)

Skrevet
hra du noen nye bilder av E46en? :D ?

husket at jeg lastet det opp her :shock: , kanskje jeg ikke ble ferdig sist gang. skal laste opp noen bilder av e46 senere ikveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...