vetu03 Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Den bilen der er bare helt sinnsykt rå... Utrolig at bare noen lysrør ska til for å få lakken til å bli sånn.. hadde en kammerat som hadde en drøy type lakk på 200sxn sin, men den ble ikke så veldig annerledes av lys når den stod i garasjer og sånn.. men når den kom ut i solen ble lakken helt syk.. Så hadde ikke trodde det skulle så lite til!!
j_b Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 for å være helt ærlig, så har jeg ennå ikke fått sett lakken i sola enda, har ikke fått noe sol siden bil ble lakkert
S.Nilsen Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Du får slenge ut ett samlet bilde av M bilene dine
vetu03 Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Du får slenge ut ett samlet bilde av M bilene dine Ja, det syntes jeg var et bra forslag..
j_b Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Du får slenge ut ett samlet bilde av M bilene dine Ja, det syntes jeg var et bra forslag.. ja, men det er ikke lett når bilene står i en trekant med 50km avstand fikk tatt noen tur i sola forrige uke, bilder viser ikke akkurat den sanne, men ikke langt ifra heller.. bilen trenger skikkelige justeringer noen steder, fikse opp skadene den ble rammes sist ulykke, skifte en girkasse sensor, service, så dra til mk motorsport for en skikkelig ecu tuning!
morteym Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Jeg ble rar i øya nå...føles som om jeg ble blenda av de bildene.. Vanskelig å kjøre med så lav leppe eller?
j_b Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Jeg ble rar i øya nå...føles som om jeg ble blenda av de bildene..Vanskelig å kjøre med så lav leppe eller? det er litt vanskelig enn orginalen ja, pluss at jeg kjører mye i byen så der er enda mer vanskelig men det er jo ekstra senk på den å, så det er en selvfølge..
morteym Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Kjipt. Det er en gate her jeg ikke kan smyge meg gjennom pga fartspupper, uten å skrape nedi. For sykt at man ikke skal kunne komme fram med en orginalsenket bil altså. Hva slags understell har du?
j_b Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Kjipt. Det er en gate her jeg ikke kan smyge meg gjennom pga fartspupper, uten å skrape nedi. For sykt at man ikke skal kunne komme fram med en orginalsenket bil altså.Hva slags understell har du? kw v2 med nesten full senk.
morteym Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Ok. På med sommerfelgene snart? De er tøffe altså.
vetu03 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 SInnsykt den bilen der... Liker den døds godt! Ja, sommer felgene dine er tøffe!
Ellingsen B. Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 ble smårar i øya med å stirre på bildene her.. Knalltøff bil;) No liv hos Tan om dagen da?
Jens Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Syk, syk lakk Likte'n! Hva er greia med Sarspborg-skilter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå