Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

"Sterkere xenonpære 10000k"?

De originale du har lyser bedre enn 10.000K. Jo høyere K, jo lavere lysstyrke. 4300K er originalt, og har høyere lumen. Selve styrken er det ballasten som bestemmer.

Skrevet
"Sterkere xenonpære 10000k"?

De originale du har lyser bedre enn 10.000K. Jo høyere K, jo lavere lysstyrke. 4300K er originalt, og har høyere lumen. Selve styrken er det ballasten som bestemmer.

hmmm, ja, sterkere pære. istedenfor for beste lysstyrke som er 6000k, så velger jeg heller 10000k som gir litt lilla effekt. men selve lyssyrken er ikke noe bedre eller dårligere enn orginalt har jeg fått fortalt.

det var lilla effekten som jeg var ute etter da..

Skrevet

Da har du blitt lurt! :) Er 4300K som gir mest lys 3200lumen, 6000k som nr 2 med 2900lumen. jo lenger du nå går opp på fargetemperaturen vil lystyrken falle. Kelvin sier ingenting om lys styrke eller hvor sterkt det er. bare om lyset.

Skrevet
Da har du blitt lurt! :) Er 4300K som gir mest lys 3200lumen, 6000k som nr 2 med 2900lumen. jo lenger du nå går opp på fargetemperaturen vil lystyrken falle. Kelvin sier ingenting om lys styrke eller hvor sterkt det er. bare om lyset.

hehe, jeg var bare egentlig ute etter den lilla effekten i selve lyset. bryr meg ikke om den gir dårligere lys.. men syns den jeg har nå som er 4300k eller 4500k ikke så bra samme som kompisen sin 6000k merce.

ble lurt tror jeg ikke jeg ble :D men takk for informasjonen. fikk vite mer om lys nå. veldig hyggelig 8)

Skrevet
skal du ha carbon tak også.. :)

dette blir en csl-wannabee, hvastår bokstavene csl for?

jo, mulig hvis jeg omlakkerer bilen til neste år..

Skrevet

hehe, jeg var bare egentlig ute etter den lilla effekten i selve lyset. bryr meg ikke om den gir dårligere lys.. men syns den jeg har nå som er 4300k eller 4500k ikke så bra samme som kompisen sin 6000k merce.

ble lurt tror jeg ikke jeg ble :D men takk for informasjonen. fikk vite mer om lys nå. veldig hyggelig 8)

Det stemmer! :) 6000k gir ett blåhvitt lys, så visst du skal bytte så anbefaler jeg deg å evnt bytte til det! :) Ser uten tvil best ut. 8000k er alt for blått, 10 000k har jeg ikke sett irl selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...