Kjell Rune Skrevet November 28, 2007 Share Skrevet November 28, 2007 for de som mangler det gode tjukke m rattet. Det er den siste finishen du trenger for og få en mere sportslig kjøreopplevelse. bilder finner dere på nettet. det er helt nytt og har en ny pris på 4000 så bud over 2000+ frakt. Det var kjøpt til min 2001 mod 330ci men ble aldri montert. Mangler airbag og det er kun den runde typen som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 ingen som vil ha no slikt da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2007 1500+frakt er bydd så om ingen byr høyere er det fare for att noen kan få seg ett veldig billig ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 tit tit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 budrunde til og med neste onsdag til 24.00. dette er jo billig da og ikke minst helt nytt og ikke brukt 1 minutt engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Passer det E39? Jeg har et stk bussratt jeg ikke takler (kommer fra E90 M ratt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 det kan jeg desverre ikke svare deg på. men en telefon til bmw så svarer nok de deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 da er 1800+ frakt bydd. Dette er jo da fremdeles billig for ett nytt slik ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Desember 10, 2007 Share Skrevet Desember 10, 2007 bra du får 1800 da.. bedre enn ingen bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 snodig ikke fler vil oppgradere til ett slik ratt. det er jo en utrolig forskjell og ikke minst ett fantastisk flott ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Kunne tenkt meg og sett bilde? Hadde kansje blitt tøft i 318d'en min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 snodig ikke fler vil oppgradere til ett slik ratt. det er jo en utrolig forskjell og ikke minst ett fantastisk flott ratt. Jeg sitter på gjerdet og klør meg i hue og r***... Jeg trenger jo en airbag, er ikke dette dyrt da? Trenger også bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2007 Her er ett bilde til dere som ikke fant det på nette da mitt er helt nytt da seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Dumt at jeg har den andre airbagen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 11, 2007 Share Skrevet Desember 11, 2007 Dumt at jeg har den andre airbagen da Ditto, jeg har bussrattet, og en airbag koster vel bra med kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå