Morten1989 Skrevet November 30, 2007 Forfatter Skrevet November 30, 2007 Shit og kjedelig :S flere som har vært uheldig ja..har akkurat kjørt på et rådyr jeg med min, så gikk det en uke så kjørte jeg på en lyktestolpe.... Morten: Er ikke så ofte på msn lengre da jeg har flyttet og jeg har ikke skaffet internet enda! Ser ut som det går bra med din da.. er bare og bytte fangere og ny grill og sånt så er den oppe og går igjen Kjøp deg styling fangere og skaff en ny sideskjerm brukt av et gammelt vrak som selges i deler Er en 10 min unna meg som har en hel bil tilsalgs i deler og han kjøpte jeg et par deler av Han sender sikkert i posten også Brukte deler hos private er som regel ganske billige kan få kjøpt fangeren min hvis du vil hehe off, kjipe greier Rymond. Hvordan går den med bilen din da? Jeg skal ta det på forsikringen fordi jeg skal bytte selskap å registrere bilen på meg Han som har bilen nå skulle ordne M fangere hvis den ikke ble kondem
Mexos Skrevet November 30, 2007 Skrevet November 30, 2007 Jeg har grill tilsalgs hvis du trenger Ligger i Tronheim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå