Gå til innhold

Skal det mye til får at en 92 mod E36 blir kondem?

Morten1989
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorvidt forsikringsselskapet forlanger bilen kondemnert eller ikke er et spørsmål om du har kaskoforsikring og reparasjonskostnadene i relasjon til bilens markedsverdi. Som en hovedregel vil bilen bli kondemnert hvis reparasjonskostnadene overstiger 50% av bilens markedsverdi, men de forskjellige forsikringsselskapene har ulik praksis på området. Husk at du kan forlange at bilen blir reparert ved et autorisert verksted, men ikke at verkstedet bruker nye deler (delene skal dog være originale og kurante).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke så alvorlige store skaden da....

iom at det er en coupe kan den jo kanskje overleve?

Men har du kasko på den bilen der da?

Om jeg hadde hatt det, ville jeg hvertfall aldri tatt det ut på en kasko tror jeg...

Taper mer enn du får igjen!

Jeg hadde heller lagt ut 20000 kr på og få den fikset enn å ta ut kasko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit og kjedelig :S flere som har vært uheldig ja..

har akkurat kjørt på et rådyr jeg med min, så gikk det en uke så kjørte jeg på en lyktestolpe....

Morten: Er ikke så ofte på msn lengre da jeg har flyttet og jeg har ikke skaffet internet enda!

Ser ut som det går bra med din da.. er bare og bytte fangere og ny grill og sånt så er den oppe og går igjen :)

Kjøp deg styling fangere og skaff en ny sideskjerm brukt av et gammelt vrak som selges i deler ;)

Er en 10 min unna meg som har en hel bil tilsalgs i deler og han kjøpte jeg et par deler av :)

Han sender sikkert i posten også

Brukte deler hos private er som regel ganske billige ;) kan få kjøpt fangeren min hvis du vil hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...