Morten1989 Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Heisann. Var så uheldig å traff autoværnet med min 92mod 320ia Cupe Skal det mye skader til får at den blir kondem- Isåfall hva kan jeg fårvente å få igjenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 kommer jo helt ann på skaden det? hvor stor fart hadde du da? bilder? ble den rammeskjev da? er vannskelig og si men dersom den ikke ble rammeskjev eller ekstremt ødelagt så vil jeg tru den ikke blir kondem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Ok. Har ikke bilde ennå men kan skaffe. Hadde ca 50km/t snurra så traff først mend fronten, så bakenden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 huff, virkelig synd. Hvor skjedde dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 fikk skrens, å klarte ikke å rette kontran. Svingen heller også nedåver, så sklei bare mot autoværnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Høres kondemnert ut for min del... Men vanskelig og si uten bilder! Men 50 km/t, først i front og så hekk høres kondem ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Hvorvidt forsikringsselskapet forlanger bilen kondemnert eller ikke er et spørsmål om du har kaskoforsikring og reparasjonskostnadene i relasjon til bilens markedsverdi. Som en hovedregel vil bilen bli kondemnert hvis reparasjonskostnadene overstiger 50% av bilens markedsverdi, men de forskjellige forsikringsselskapene har ulik praksis på området. Husk at du kan forlange at bilen blir reparert ved et autorisert verksted, men ikke at verkstedet bruker nye deler (delene skal dog være originale og kurante). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 her er noen bilder. Skadene vises ikke så godt på bildene men. i tilegg til det dere ser på bildeme så slutta el takluka å fungere, spoileren datt av og lysene fungerte ikke med det samme etter krasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Det der så ikke så verst ut.Ny skjerm,grill, fanger foran og en ny bakfanger så er du kommet langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Var jo ikke så alvorlige store skaden da.... iom at det er en coupe kan den jo kanskje overleve? Men har du kasko på den bilen der da? Om jeg hadde hatt det, ville jeg hvertfall aldri tatt det ut på en kasko tror jeg... Taper mer enn du får igjen! Jeg hadde heller lagt ut 20000 kr på og få den fikset enn å ta ut kasko... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 ok:) får vente å høre på hva takstmannen sier. Det jeg tenkte på er at listeprisen ikke er så høy på gammle biler, og om det da er lønsomt får forsikringselskapet å reparere skadene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Er en del småbulker bak der man ikke ser på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Denne burde vel bli fikset opp ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet November 30, 2007 Forfatter Share Skrevet November 30, 2007 Hørtes bra ut Har kostet på bilen mye i slitedeler etter jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet November 30, 2007 Share Skrevet November 30, 2007 Shit og kjedelig :S flere som har vært uheldig ja.. har akkurat kjørt på et rådyr jeg med min, så gikk det en uke så kjørte jeg på en lyktestolpe.... Morten: Er ikke så ofte på msn lengre da jeg har flyttet og jeg har ikke skaffet internet enda! Ser ut som det går bra med din da.. er bare og bytte fangere og ny grill og sånt så er den oppe og går igjen Kjøp deg styling fangere og skaff en ny sideskjerm brukt av et gammelt vrak som selges i deler Er en 10 min unna meg som har en hel bil tilsalgs i deler og han kjøpte jeg et par deler av Han sender sikkert i posten også Brukte deler hos private er som regel ganske billige kan få kjøpt fangeren min hvis du vil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå