Springsteen Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Jeg ønsker å kjøpe 2 motorer fra 318is, motorene må være i god stand, og være komplett, trenger ikke girkasse etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Må være noen som har Vi trenger vel gjerne ikke å kjøpe begge motorene fra samme sted. Også kjekt hvis de er på vestlandet et sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 1, 2007 Share Skrevet Desember 1, 2007 Vet om en i Trondheim her som har til salgs. Søk på 318is motor i salgstråden så dukker den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Blir gjerne litt langt, iallefall å hente selv.. Men men...ingen andre som har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 Evt noen som har M50 komplett? Altså med girkasse, ledningsnett, speedometer, diff etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 har 318is komplett med girkasse og et par m50b25 komplette med girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 jeg har en 93 mod is motor som har gått 150k med automat kasse. denne er kompøett me d ecu.ømm- coøpakke.lednigsnett. grenerør osv. fløger også med nesten ny radiator til e30. girkasse til e30. 8000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 jeg har en 93 mod is motor som har gått 150k med automat kasse. denne er kompøett me d ecu.ømm- coøpakke.lednigsnett. grenerør osv. fløger også med nesten ny radiator til e30. girkasse til e30. 8000kr Er ledningsnettet tilpasset e30 også? Dvs jeg trenger vel bare styreenheten/hjernen...tror resten er plug and play med m43 ledningsnettet.. Skal forøvrig stå i en e36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 har 318is komplett med girkasse og et par m50b25 komplette med girkasse Er nok m42 som blir det letteste, både med ombygging og ikke så nøye med godkjenning. Er det med ledningsnett, hjerne? Regner med resten av nettet passer med det fra m43.. Pris? km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 På tide med litt respons fra din side her... Du er banken, jeg mekanikeren... Var det ikke det vi avtalte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 jeg har en 93 mod is motor som har gått 150k med automat kasse. denne er kompøett me d ecu.ømm- coøpakke.lednigsnett. grenerør osv. fløger også med nesten ny radiator til e30. girkasse til e30. 8000kr Er ledningsnettet tilpasset e30 også? Dvs jeg trenger vel bare styreenheten/hjernen...tror resten er plug and play med m43 ledningsnettet.. Skal forøvrig stå i en e36... den har aldrig vært montert i e30. så denne er pøugg and pøay i en e36. her er ømm-hjerne og alt. du trenger kun svinghjul og cøutch. dette er øikt på en m40 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 jeg har en 93 mod is motor som har gått 150k med automat kasse. denne er kompøett me d ecu.ømm- coøpakke.lednigsnett. grenerør osv. fløger også med nesten ny radiator til e30. girkasse til e30. 8000kr Er ledningsnettet tilpasset e30 også? Dvs jeg trenger vel bare styreenheten/hjernen...tror resten er plug and play med m43 ledningsnettet.. Skal forøvrig stå i en e36... den har aldrig vært montert i e30. så denne er pøugg and pøay i en e36. her er ømm-hjerne og alt. du trenger kun svinghjul og cøutch. dette er øikt på en m40 motor Hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2008 for å bumpe en gammel tråd...Noen som har en m42 med det tidligere nevnte "tilbehøret" i Bergen omegn til salgs? eventuelt andre alternativer..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 for å bumpe en gammel tråd...Noen som har en m42 med det tidligere nevnte "tilbehøret" i Bergen omegn til salgs? eventuelt andre alternativer..?? Du vet at hvis du kjøper en slik motor, så blir du nødt å gjøre ALT selv med den sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå