Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er med tiden mange her inne som importerer deler til våres alle kjære BMW'er. Hvorfor ikke samle alle på èn og samme side som lages til prioritert?

Blir mye mer oversiktlig? Ser selvfølgelig problemet med at noen slutter å selge ting og da blir emnet rotete til slutt, dersom da ikke de som slutter å selge da bare får posten sin slettet. Ellers hvis de vil legge til nye ting eller ta bort enkeltting kan de bare redigere innlegget sitt?

Tråden blir da selvfølgelig være stengt for spam fra andre enn de som faktisk skal annonsere sakene sine. Og stengt for personer som bare skal selge èn del og så stop av salg. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Kontakt med selger kan da gjøres med PM. Mange vil kanskje mene dette gjør det mer krevende å selge fordi man får repeterte spørsmål, men hvis man da får et spørsmål som er relevant eller man får mange av samme sort så er det bare å besvare det i posten sin og så slipper man flere spørsmål fra den kilden.

En annen løsning ville da vært at enkeltindividene som selger ting fast sender pm til moderatorer og gjør trådene deres prioriterte.

Dersom dette blir en realitet så hadde det vært fin om selger først lister alt han selger+pris ved siden av på toppen. Etter det går mer nøye til verks og legger inn bilde av varen, med beskrivelse av hva det er+pris under bildet. Samt gjør rede for hvilke betalingsmetoder han/hun aksepterer og hva nå enn som er relevant for oss kjøpere.

Hvis det er interesse for dette så bruker vi denne posten til meninger eller forslag ang. saken og oppretter en ny der selgere annonserer sine varer.

Bare en idè,

Spill your feelings

Mvh

Platti

Skrevet

er jo en ide. men må si at jeg synes kjøp og salg delen funker helt fint fra før. det jeg savner er å kunne legge tråder i en favoritt kategori

Skrevet

Problemet er vel kanskje at det blir litt vel kommersielt, og da bimmers.no blir sponset av en del firma (se høyre side) vil dette kanskje bli urettferdig for dem. Hvorfor skal de måtte betale for å reklamere her når de like gjerne kan få legge ut produktene sine gratis i en prioritert tråd?

Hvertfall slik jeg ser på dette, men ja, hadde det ikke vært for sponsorene ville det vært en god idè.

Skrevet
Problemet er vel kanskje at det blir litt vel kommersielt, og da bimmers.no blir sponset av en del firma (se høyre side) vil dette kanskje bli urettferdig for dem. Hvorfor skal de måtte betale for å reklamere her når de like gjerne kan få legge ut produktene sine gratis i en prioritert tråd?

Hvertfall slik jeg ser på dette, men ja, hadde det ikke vært for sponsorene ville det vært en god idè.

Ja du sier noe :wink:

Skrevet
er jo en ide. men må si at jeg synes kjøp og salg delen funker helt fint fra før. det jeg savner er å kunne legge tråder i en favoritt kategori

Man kan jo abonnere på sine favoritt tråder da.

Skrevet

jeg syns det hadde vert bedre og hat en søkemotor på den delen av forume der ting selges. slik at vis du skal ha får x en turbo så skriver du in det og da kommer alle salgs påstene med det orde i opp.

isteden får og bla igjenom de 500 sidene!!

noen som skjønner ?

Skrevet
jeg syns det hadde vert bedre og hat en søkemotor på den delen av forume der ting selges. slik at vis du skal ha får x en turbo så skriver du in det og da kommer alle salgs påstene med det orde i opp.

isteden får og bla igjenom de 500 sidene!!

noen som skjønner ?

hadde gjort ting veldig mye enklere.. et stikkord register på en måte :P

Skrevet

Stikkord register hadde vært noe ja...

Problemet med å søke kan jo bli at noen kan ha skrivd turbo i en eller annen sammenheng i tråd med styling så vil jo denne komme opp. Og a kan det bli mange søke resultater. Men kan godt hende dette funker veldig bra for den saks skyld. Bare en tanke.

Men en "mine favoritter" mappe under forum sammen med pm og sånn hadde vært noe;) da hadde det vært lett å finne tilbake til noe du kanskje ble veldig innterisert i.

Skrevet

Dere kan jo velge kategori å søke i også da gutter.. er ikke verre enn å taste inn 'turbo' og velge "Forum: Annet selges" f.eks. Såvidt jeg kan skjønne er det akkurat hva dere spør etter.

Når det gjelder annonseringen det her snakkes om, så er jeg avhengig av at noen gidder å sponse sidene her, da jeg ikke lenger gidder å bruke egne penger på å holde det i drift, og antall timer jeg vil legge ned i sidene er også begrenset. Da gidder jeg ikke drive gratisannonsering for alle andre som skal gjøre lettjente penger her inne uten å bidra.

Skrevet

Takket være denne siden så har fått solgt deler for over 21000kr her og jeg blei medlem her 13.november. Så min mening er da at denne siden og måten den er satt opp på er veldig funksjonell for de fleste, Takk til dere som har fått denne siden opp å gående:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...