Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

Jajaja, lenge siden jeg har skrevet noe her.. Ikke skjedd så mye med bilen i det siste, bare vedlikehold og bruk.

Meeen, vurdere å skaffe meg Angel Eyes til bilen og vurderer Umnitza sine "Umnitza Predator Orion™ V2". Isåfall kommer jeg nok til å gå for 6000k...

Noen som har erfaringer med disse, eller andre anbefalinger? Eller vet ca hvor mye det blir i toll på en slik forsending fra "over there"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:) lekker bil. stilig farge du hadde på den. Ja kjøp AE, hvis du ikke liker det såer det bare å plukke det ut igjen for å selge. hvorfor godkjenne felg? Var det noe spesielt med dine felger? (har handlet nye felger selv) og har ikke noe papirer på det, derfor lurer jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk.

Grunnen til at jeg hadde lyst å godkjenne felgene var for å ha det i vognkort. Alltid et pluss ved evt. salg. Men det ville seg ikke den vei. Men fikk vinter/banefelgene i vognkortet og senkesettet, så var ikke helt forjeves :D

Men så lenge felgene ikke stikker utfor hjulhusene er det jo liten sjanse for å bli stoppet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Umnitza Orion V.2, men solgte de videre. Syns de lyste altfor kraftig og med en "prikkete" sirkel pga led-pærene. Disse 6000k har også en antydning lilla i seg viss du treffer riktig vinkel. (4300k sies at har et gulaktig lys på E46fan). Du får et mye "renere" og jevnere lys med CCFL angel eyes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei. ganske enkelt. står forklaring på esken fra biltema. og er bruksanvisning i pakken.

ta ut parklyset av lykta.

ta av lykt glass og plast rammen i lykten.

heng ringene i klipsene på toppen av hver reflektor.

før ledningene over reflektor og ut bak lykten.

kobble ledningene i medfølgende elektronikk boks. og ledningene fra boksen kobbler du til parklys ledningene.

så setter du inn rammen og glasset igjen. IKKE ta inne i reflektorene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ok, får se hva det blir.. Blir nok utsatt til etter jul kanskje. Måtte betale en liten regning på litt over 4 laken for litt arbeid på bilen.. Som var litt mer enn beregnet. Men men..

Har forøvrig ellers hatt FULL shinings av bilen med skikkelig vask utvendig og innvendig samt dører og motorrom.

Claying av hele bilen + 1 og 2 av Meg's 1,2,3 step og #26 Meguiars Yellowwax på toppen.

Pluss en god del andre ting på detaljer.

Til og med vask av taktrekket :lol:

Så nå er den i det minste litt klar for vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Ja, kjekk bursdagsgave det ;)

Men anyways.. Hadde en ny full shinings av bilen i midten av januar en gang. Har ikke fått lagt ut bildene ennå og har ikke fått lagt inn photoshop på nye pcen ennå, så her kommer et par uretusjerte bilder før/under og etter shinings.

Som vanlig full vanlig grundig vask

_MG_0014.jpg

Deretter skikkelig trøk med trykkluft bak deksler og andre plasser vannet gjemmer seg :D

_MG_0018.jpg

Så var det en god del timer med gnikking og armverk;

_MG_0019.jpg

Får så å få av alt.. Deretter et par bilder.

_MG_0020.jpg

_MG_0021.jpg

_MG_0025.jpg

_MG_0028.jpg

_MG_0042-1.jpg

_MG_0045.jpg

That's it today :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...