Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, blir nok ikke like høy. Her er ca 10 sekunder etter jeg tok den av jekken pluss feil rulleomrkets.. Så ble litt høyere enn den skulle!

Forøvrig var importøren innom butikken i dag.. Blir nok sommerfelger på imorgen og ny felg om ikke så lenge :twisted:

Kommer med bildeupdate om det blir sommfelger på imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Update 12 Mars:

Jaja, da var tiden kommet for å få på sommerfelgene..

Har villet holde det litt for meg selv hva jeg valgte, men nå er de altså på! Felgene er av merket "Beyern Multi" og dimmensjonene står i flere poster tidligere i tråden..

Jaja, har kommer bildene.. Har ikke fått meg stativ til kameraet enda så ikke heeeelt i fokus, men ok.

_MG_0012.jpg

_MG_0031.jpg

_MG_0022.jpg

_MG_0006.jpg

EDIT: Glemte et bilde :ups:

_MG_0051.jpg

Og et annet for morro skyld..

_MG_0043.jpg

Feel free to comment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nesten litt overrasket - endelig 19" på en E46 coupe som ikke var M6 replika eller BBS CH ;) Og du burde absolutt være fornøyd med ditt felgvalg, for de satt som en kule! :D Felgene ser veldig eksklusive ut, og du må nok lete rundt omkring på mange biler for å finne tak i tilsvarende :)

Alt i alt - kjempebra felgvalg! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nesten litt overrasket - endelig 19" på en E46 coupe som ikke var M6 replika eller BBS CH ;) Og du burde absolutt være fornøyd med ditt felgvalg, for de satt som en kule! :D Felgene ser veldig eksklusive ut, og du må nok lete rundt omkring på mange biler for å finne tak i tilsvarende :)

Alt i alt - kjempebra felgvalg! 8)

Takk for denne og de andre kommentarene. Ja, har vurdert lenge hvilke felger jeg skulle ha, men da jeg så disse på sjefen sin bil i høst (leenge før de kom på markedet) var det ikke tvil en gang, disse skulle jeg bare ha!

Ingen tvil om at CH og Hartge er felger som passer utrolig godt til bilen, men ville ha noe som ingen eller veldig få andre har. Til nå har jeg ikke sett noen andre som har disse, men sjefen sier det vistnok er én annen i rogaland som har disse.

Aldri har jeg sett han, så da er det greit :lol:

Skulle ikke hatt deg en CSL bakluke? Driver og ordner med gruppe handel, så tar vi med snø frakt, så er vi i samme lands region også ;)

kikk innom der:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... sc&start=0

Jo, har veldig lyst på CSL bakluke, men akkurat nå strekker ikke pengene til :( De kan desverre bare brukes en gang og da må det prioriteres.. Men CSL bakluke er ikke utelukket at kommer i framtiden 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det at de har eksistert en stund.. Skulle vel ha skrevet som du sier her at de først har kommet hos en norsk importør nå :)

Kan vel kanskje minne pittelitt om alpina ja.. Men ikke så veldig mye mer enn det heller :P

Ellers, takk for kommentaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte felger du har valgt! Likte spesielt godt en liten detalj som ikke er nevnt enda, nemlig pentagonet i senter av felgen. Skikkelig stilig med hjørner i stedet for den vanlige sirkelen rundt boltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update 20. Mars

Da har jeg fått satt i svartlakkert bombrikke med svart teip så den omtrent ikke synes om du ikke vet at den er der :)

Bilder kommer når det har sluttet å sludde :roll:

EirikL:

Takk for det. Ja, liker også den detaljen godt selv. Synes det er litt utenom det vanlige og noe av det som gjør felgene litt spessielle i mine øyne selv om ikke så mange legger merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update 20. Mars

Da har jeg fått satt i svartlakkert bombrikke med svart teip så den omtrent ikke synes om du ikke vet at den er der :)

Bilder kommer når det har sluttet å sludde :roll:

Dette har jeg også tenkt på, men hva har du gjort med festet som er teipet i frontruta? Det har jo hvit teip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt av det (ja, det sitter JÆVLIG!)

Brukte 2 biffkniver for å ha noe skarpt å komme bak teipen med. Når jeg klarte å vippe bittelitt på tapen sprayet jeg MASSE "Label Off" som du får på b.l.a. biltema bak som skal løse opp lim etc. (Sørg for å ha en avis på dashbordet hvis du skulle søle ;))

Etter mye lirking i alle bauer å kanter spratt festet av og jeg kunne rive av tapen. For deretter med å feste en ny dobbelsidig svart tape (som også kan fåes på biltema) på den nylakkerte svarte brikken. Dermed blir ALT svart og nesten umulig og se fra utsiden!

OBS!!

Vær VELDIG forsikrig når du bøyer og tøyer rundt det gamle festet! Mange som har ødelagt frontruten sin ved å prøve å fjerne denne. For ja, den sitter som SATAN selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte utnytte det fine været i dag, så da ble det kjøretur og et par bilder. Har valgt ut 3 av de jeg synes ble best.

Her kan dere også se at det er veldig vanskelig og se autopassbrikken utenifra. Jeg er veldig fornøyd med det :)

IMG_0015PSUS.jpg

IMG_0028PSUS.jpg

IMG_0031PS.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...