Søreng Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Takk takk du. Nei, nå må det spares litt tror jeg.. Ryker mye penger på alle disse hekkans Julegavene Har også bestillt lakkering/rustfjerning av dørene, bagasjeluke og bakstykke i Januar. Samt av coiloversene kommer en gang i Januar var beskjeden jeg fikk sist jeg snakket med GS bildeler. Så må begrense pengebruken litt Så dette for holde for noen mnd frammover.. Må ha klart litt cash når bilen skal til "Tommy's Car Spa" å shines før Concure D'Elegance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Off no har du gjort at eg har lyst å kaste vekk penger på min 98 Bmw 320 E46 Har samme fargen på min Orientblau Nydelig bil du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Tusen takk for det Vil påstå at noe av det jeg har gjort med bilen ikke er å "kaste vekk" penger.. Om jeg har tjent noe på det er en annen sak.. Jeg tenker som så at om jeg går i 0,- eller litt tap når jeg selger bilen er det verdt det! Verre med disse andre som styler bilen så den SYNKER i verdi! Så du får lage en tråd og bare begynne å gjøre din E46 penere ------------- Forøvrig oppdatert førstesiden med litt planer for 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Var ikkje ment som ein uttalelse at det er å kaste vekk penger det du har gjort Ville berre seie at du får meg til å bruke penger Du får sende ein pm om du har tips om sommarfelger som passer til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Hehe, tolket det ikke slik heller Så får du vurdere selv om det er en bra eller dårlig ting at jeg får deg til å bruke penger på bilen PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Da er girkule montert, ble vanlig m-tech i sort skinn uten lys da jeg fikk den VESENTLIG mye billigere hos bavaria enn den med lys i noen andre plasser.. Synes selv det ble meget bra! Skal få tatt noen skikkelige bilder en dag været blir pent Har forøvrig fått ny update fra GS bildeler om at coiloversene skal komme på lager den 12. Januar og blir sendt da! Synes igrunnen det har vert lang nok venting, så håper de klarer å holde datoen denne gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Update 11.01.09 Da er bilen levert til lakkering av "dørlister", bakluke og bakstykke for å få tatt litt rust. Håper å få bilen igjen til helgen med et bra resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 fin fin den bilen din søreng ser ut som du har god kontroll med kamra og skal få låv til å ta noen bilder av den sletne e34 min og sette deg på prøve og se om du får den til å se bra ut GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Takk du.. Det skal nok kunne ordnes med en liten shoot.. Bare vente på en dag med litt finvær og begge har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 jatta bilen må få nylakk å diverse først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hehe, den er grei.. Når er dette da? Får bare gi en lyd en dag du har tid.. Er som regel ikke så vanskelig å ha med å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 nei tror det kan ta litt tid ? men før sommern iallefall får da er lappen tilbake håper jeg giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Hehe, du får bare gi en lyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Update 29.01.09: I dag kom det en kjekk pakke i posten som inneholdt "Swissvax Autobahn Wheel Wax with PTFE". På godt norsk er dette felgvoks med teflon Fikk så pakket ut denne lille nysselige boksen med voks. Herligheten på 50ml koster nermere 400,- Lukten alene er nærmest verdt pengene, for denne lukter helt SINNSYKT deilig. Så jeg gleder meg til å se om resultatet er i samme klasse som lukten Har forøvrig også fått vite at coiloversene er på vei i posten i dag. Vil derfor bruke et par linjer til å takke Morgan hos GS bildeler for god service tilslutt selv om det har vert et par heftige telefonsamtaler i løpet av den snart 2 mnd lange ventetiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Update 29.01.09:I dag kom det en kjekk pakke i posten som inneholdt "Swissvax Autobahn Wheel Wax with PTFE". På godt norsk er dette felgvoks med teflon Fikk så pakket ut denne lille nysselige boksen med voks. Herligheten på 50ml koster nermere 400,- Lukten alene er nærmest verdt pengene, for denne lukter helt SINNSYKT deilig. Så jeg gleder meg til å se om resultatet er i samme klasse som lukten Har forøvrig også fått vite at coiloversene er på vei i posten i dag. Vil derfor bruke et par linjer til å takke Morgan hos GS bildeler for god service tilslutt selv om det har vert et par heftige telefonsamtaler i løpet av den snart 2 mnd lange ventetiden Den krukken med voks må være bitte liten siden den bare er 50ml. Var pris med frakt eller? Ser den koster 269kr hos scandicshine.no. Jeg skulle gjerne likt på prøvd Swissvax voks og sett om den er bedre enn den jeg bruker. http://www.autogeek.net/pbws.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå