Søreng Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Ja, den er bitteliten.. Og ja, stemmer bra det med 269. Kjøpte den av scandicshine. Så 400,- er med frakt ja. Tror det var 389,- eller noe slikt. Er også veldig spendt på hvordan resultatet blir iom. at Svissvax liksom er det "ypperste" innen bilpleie uten å gå på proffserier. Den er ca så liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Hehe, bare måtte ta et lignende bilde Min er 8 oz, som er ca 240ml, så jeg har masse igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Leverte bilen min hos scandicshine i sommer, og de vet hva de driver med! Flinke karer. Ble brukt swissvax produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Hva gjør egentlig denne voksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hehe, bare måtte ta et lignende bilde Min er 8 oz, som er ca 240ml, så jeg har masse igjen. Hehe, feigt at du klarte å få telefonen til å stå rett opp, fikk mye bedre vinkel Men jeg håper at Swissvax'en er litt drøy så den varer litt, men den skal jo vare lenge iom at det er teflon i den. Håper å få prøvd den så fort som mulig. Mulig jeg må snikprøve på en av felgene på jobb i morgen Leverte bilen min hos scandicshine i sommer, og de vet hva de driver med! Flinke karer.Ble brukt swissvax produkter. Skulle likt å prøvd swissvax sine produkter på bilen jeg også, men må nok spare litt enda da de ikke akkurat er på billigsalg Sugen på Masters Kittet, det koster vel rundt 4000,- om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Hva gjør egentlig denne voksen? Skal vel i hovedsak gjøre felgene blankere or "motstandsdyktig" mot bremsestøv, steinsprut og annen dritt som måtte komme. Blir jo mye enklere å vaske felgene også når denne er på iom at dritten ikke sitter like bra som uten voks.. Er vel omtrendt samme som voks på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Da har ENDELIG coiloversene kommet. Fikk hentet pakken hos posten ca 4 minutter før de stengte og kjørte med et stort smil hele veien (ca 300 meter) hjem Fikk lempet den 23kg tunge pakken inn på stuen og begynnte utpakkingen Krypton Gas, me like Hardhetsjusteringstingen Håper å få montert det i løpet av uken Hva tycks? (Vil igjen bruke en linje til å takke Morgan hos GS bildeler ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Du har kanskje skrevet det, men hvor kjøpte du fra? Kommer til å bli bra.. Leter litt etter coilovers til bilen min også. Sykt å kjøpe en liten boks med voks, til 400kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Du har kanskje skrevet det, men hvor kjøpte du fra? Kommer til å bli bra.. Leter litt etter coilovers til bilen min også. Sykt å kjøpe en liten boks med voks, til 400kr Kjøpte hos GS bildeler. Hehe, 400kr ja.. Galskapen blir bare verre med årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 blir nok bra! bimmerstreff 19 april... up 4 it? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Skrev akkurat i tråden på det andre forumet at jeg må få prøvd å tatt turen ned Men må prøve å ordne overnattingsplass.. Vet ikke om jeg gidder å bare kjøre dagstur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Skrev akkurat i tråden på det andre forumet at jeg må få prøvd å tatt turen ned Men må prøve å ordne overnattingsplass.. Vet ikke om jeg gidder å bare kjøre dagstur.. så det du får stikke til rompisen din da vettu og sove litt der jeg er ikke ferdig på jobb før 15 uanz, så jeg er der nok rundt 15:30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Tenkte å høre med han ja om det passet å komme den helgen.. Så kombinere det med treffet på søndagen.. Om jeg tar turen ned den helgen må vi definitivt ta en shoot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 Da er coiloversene montert.. Ble sykt digg.. Stillte dem på hakk 16 av 28, så akkurat passe stivt. Var på god tid å få byttet. Den ene demperen framme var de ikke motstand i lengre. Den stod bare i bunn etter vi presset ned Har ikke fått tatt noen bilder av bilen etter monteringen da det ble litt sent og vi ville hjem/ut å teste Men det kommer i morgen.. Men her er vertfall et par fra monteringen Kjekt med litt høy bukk så får riktig arbeidshøyde Vekk med hjulene Bakdemper demontert Bakfjærene av Ny fjær på plass Demper festet i tårnlageret, klar til montering nede. Montert Demper framme demonteres Lenkearm av Litt forskjell på nytt og gammelt Framdemperene klar til montering Espen i arbeid Montert Har fått testet de litt i kveld med en del kjøring over humper og diverse. Samt litt morro på snøen Fungerer utmerket. Kommer bilder i morgen av bilen etter montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå