Søreng Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Kan sende de på msn, lettere det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 kk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 hmmm.... en kjapp hdr... litt fort og galt... men ble ikke så værst syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Ble meget pent det Sondre. Får jo fram masse detaljer når det er litt mørkere. Men liker litt varmere bilder jeg da.. Så en mellomting hadde nok vert superb! Får se hva jeg gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 poenget var at det ble ekkelt når jeg gjorde det for lyst hehe... ble fullt av pikselfeil på bilen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 litt mer som du vil ha det? er vanseklig å ikke ha "tegneserie" preget på de... men må det siden du vil ha det lyst ^^ hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Synes dette ble veldig tøft jeg Sondre. Liker det litt tegneserie aktige preget på det jeg.. Synes det er noe av sjarmen med HDR.. Bare det ikke er for mye.. Men synes det var veldig tøft her.. Hjertlig takk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 når jeg ser på det i ettertid, var det ikke så galt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Bare å hive seg over det siste og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 ja, eller å ta det med hele bilen en gang til hehe... skal sjekke litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Update 27. Juni: Da er M-tech II front fanger bestillt m/tåkelys.. Får vi se hvordan det blir. Er forøvrig uten internett i en periode framover pga flytting til nytt hus, så er lite oppdateringer på grunn av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Så gøy! Trengte igrunn den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Ja, håper på at det blir litt penere med den fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 blir bra! sendt klister BTW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2009 Nei, har helt glemt det Har vert veldig busy med flytting å slikt.. Skal prøve å få sendt de i løpet av uken om jeg husker. Hvis ikke skal jeg nok nedover til han kammeraten en uke i august.. Har jeg glemt å sende de til da skal jeg ta de med Men skal innom å hente fangeren i dag. Så skal prøve å få med klistrene i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå