Gå til innhold

Min E46 Coupé 99. Mod - Solgt :( (Ny bil i hus juhu!)


Søreng
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 439
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da ble det nye vinterfelger.. Hehe, klarte ikke å holde meg lenger, ble for kjipt med 15" på vinter :P

Nå ble det handlet inn 8x17 BBS RX ET 38, med 225/45R17 i dunlop DS2.. Ble en rimelig grei oppgradering utseendemessig :twisted:

Bilder av de samt blinklysene kommer senere, eller en dag det faktisk er lyst når jeg kommer hjem fra jobb..

PS: Da blir de gamle vinterfelgene med splitter nye 195/65R15 Dunlop DS2 dekk (kjørt 400km :shock: ) til salgs forresten, kjekk oppgradering om noen har kjipe felger med dårlige dekk eller stålfelger.. Specs kommer i morgen på salgsformuet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarene.. Kjekt å høre.. Håper også selv på at det blir bra.. Her kommer noen bilder av oppdateringene så langt..

Nye BBS RX vinterfelger, specs står i en tidligere post.. Kunne trengt 5mm spacer framme og 10mm bak.. Får se om det kommer med tiden 8) Samt nye blinklys framme og på siden :)

Har også fåt tak i et midtarmlene som skal inn snart :D

IMG_0732udenskilt.jpg

IMG_0730.jpg

IMG_0727udenskilt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Ja, har veldig lyst på LED lyktene bak, men er jo litt ting å tenke på?! Hvis du kjøper uoriginale er det vel ikke garantert at de skal virke, samt at de ikke virker i check controllen :? Disse koster jo ca 3-4000.. Skal du ha originale LED lykter koster jo disse ca 5000 + 5000 i omkoding av lyktene, de fungerer i check kontrollen og har perfekt passform, men igjen utrolig mye penger for baklykter..

Da ligger det i naturen at en skal tenke på vanlig hvite/røde baklykter til ca 2500,- :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Ja, har veldig lyst på LED lyktene bak, men er jo litt ting å tenke på?! Hvis du kjøper uoriginale er det vel ikke garantert at de skal virke, samt at de ikke virker i check controllen :? Disse koster jo ca 3-4000.. Skal du ha originale LED lykter koster jo disse ca 5000 + 5000 i omkoding av lyktene, de fungerer i check kontrollen og har perfekt passform, men igjen utrolig mye penger for baklykter..

Da ligger det i naturen at en skal tenke på vanlig hvite/røde baklykter til ca 2500,- :P

Sjekk ut modbargains.com sine led-lykter.

De kommer på rundt 2200 med frakt og moms hit mener jeg.

Kommer nok til å bestille disse selv etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...