Ad|oS Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Selv om banken har penger er det ikke alle som vil være venner med dem Og ikke alle banker som vil være venn med deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 Sant nok.. Fikk i dag de nye blinkersene framme og på sidene.. Etter MYE om og men + modifisering fikk vi de til å passe ok.. Men jævlig passform, så etterhvert må det gjøres noe med... Bilder kommer i morgen når det blir lyst ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 Da ble det nye vinterfelger.. Hehe, klarte ikke å holde meg lenger, ble for kjipt med 15" på vinter Nå ble det handlet inn 8x17 BBS RX ET 38, med 225/45R17 i dunlop DS2.. Ble en rimelig grei oppgradering utseendemessig Bilder av de samt blinklysene kommer senere, eller en dag det faktisk er lyst når jeg kommer hjem fra jobb.. PS: Da blir de gamle vinterfelgene med splitter nye 195/65R15 Dunlop DS2 dekk (kjørt 400km ) til salgs forresten, kjekk oppgradering om noen har kjipe felger med dårlige dekk eller stålfelger.. Specs kommer i morgen på salgsformuet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Gratulerer med bilen, den kommer til å bli meget bra med de planene du har. Jeg hadde kjøpt coupé jeg også hadde det ikke vært for alle ungene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Desember 13, 2007 Share Skrevet Desember 13, 2007 Søreng: blir bra denne bilen nå må bare jeg å ha meg e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 14, 2007 Share Skrevet Desember 14, 2007 Gratulerer med flott E-46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 Takk for kommentarene.. Kjekt å høre.. Håper også selv på at det blir bra.. Her kommer noen bilder av oppdateringene så langt.. Nye BBS RX vinterfelger, specs står i en tidligere post.. Kunne trengt 5mm spacer framme og 10mm bak.. Får se om det kommer med tiden Samt nye blinklys framme og på siden Har også fåt tak i et midtarmlene som skal inn snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Greie vinterfelger. Blir det bytte av utvendige lister til svarte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 Kanskje med tiden.. Tenkte jeg skulle gjøre det, men begynner å like de mer og mer, inrammer liksom linjene bedre At jeg ikke har svart grill er også med å påvirke... Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 E46 coupe trenger ledlykter bak Gratulerer med BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2007 Takk takk Ja, har veldig lyst på LED lyktene bak, men er jo litt ting å tenke på?! Hvis du kjøper uoriginale er det vel ikke garantert at de skal virke, samt at de ikke virker i check controllen Disse koster jo ca 3-4000.. Skal du ha originale LED lykter koster jo disse ca 5000 + 5000 i omkoding av lyktene, de fungerer i check kontrollen og har perfekt passform, men igjen utrolig mye penger for baklykter.. Da ligger det i naturen at en skal tenke på vanlig hvite/røde baklykter til ca 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Desember 18, 2007 Share Skrevet Desember 18, 2007 Takk takk Ja, har veldig lyst på LED lyktene bak, men er jo litt ting å tenke på?! Hvis du kjøper uoriginale er det vel ikke garantert at de skal virke, samt at de ikke virker i check controllen Disse koster jo ca 3-4000.. Skal du ha originale LED lykter koster jo disse ca 5000 + 5000 i omkoding av lyktene, de fungerer i check kontrollen og har perfekt passform, men igjen utrolig mye penger for baklykter.. Da ligger det i naturen at en skal tenke på vanlig hvite/røde baklykter til ca 2500,- Sjekk ut modbargains.com sine led-lykter. De kommer på rundt 2200 med frakt og moms hit mener jeg. Kommer nok til å bestille disse selv etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Takk for godt tips, om du bestiller de før meg må du si ifra hvordan det ble!! Gjerne med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Update 3/01 - 08 Fikk i dag xenon-look pærene til tåkelysene Håper å få satt de i på lørdag, kommer bilder da dersom jeg får tid til å sette de i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Fin bil du har der , men ser du skriver at du har diffbrems. Er ettermontert noe uoriginalt da eller? Er kunn M3 av E46 som har diffbrems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå