Gå til innhold

Hvor få tak i automatisk høydejustering til xenon lysene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo da bi-xenon på min e36. Og jeg vil jo gjerne slippe å bytte tilbake til de gamle lyktene når den skal inn til eu.kontroll til neste vinter.

Noen som vet om en nett side man kan finne litt info om slikt? pris å sånt:)

Skrevet

Dessuten stig, du må også ha lyktespylera for å ha Xenon lys ;) så, da e det opp med vinkelslipern og legge nye slanga som tilføre lytn spylerveska ;)

Skrevet
Dessuten stig, du må også ha lyktespylera for å ha Xenon lys ;) så, da e det opp med vinkelslipern og legge nye slanga som tilføre lytn spylerveska ;)

Da gjer æ mæ en go dag i heile greiern :P Bra at æ ik solgte de gamle hovedlyktan :wink:

Skrevet

Bi Xenon er når du har nær og fjernlys i samme lykt og det tviler jeg på du har, du har vel Xenon i nærlyskasteren og i fjernlys kasteren, eller? skal du ha auto nivåregulering må du ha en sensor på bakakslingen + at den må koples inn på lysmodulen, dette har jeg nylig gjort på min E39, alt er orginalt selvfølgelig (Hella)

Skrevet
Bi Xenon er når du har nær og fjernlys i samme lykt og det tviler jeg på du har, du har vel Xenon i nærlyskasteren og i fjernlys kasteren, eller? skal du ha auto nivåregulering må du ha en sensor på bakakslingen + at den må koples inn på lysmodulen, dette har jeg nylig gjort på min E39, alt er orginalt selvfølgelig (Hella)

Har xenon på nær å fjærn ja :) Trodde det var det som var Bi-xenone :D

Men da vet jeg det :wink:

Hvor kan man få montert auto nivåregulering da? :)

Skrevet

Har xenon på nær å fjærn ja :) Trodde det var det som var Bi-xenone :D

Men da vet jeg det :wink:

Hvor kan man få montert auto nivåregulering da? :)

Har du manuell regulering av lyktene så kan du også få auto regulering, men Halogen lykter er ikke godkjent med Xenon pærer, skal du ha det godkjent må du kjøpe nye Xenon lykter, du må ha lyktevask, nivåsensor, diverse kabler etc, alt som er på dette bildet:

dw7tk8r4nsabarn7pcm1.jpg

Settet fås kjøpt hos Koed til 4789,- DK + frakt, toll og moms i tilegg, da blir det vel ca rundt 7000,- levert hjem til deg.

Har du ikke lyktespyling må du også ha dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...