Gå til innhold

Coilovers?

Ytter`n
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 year later...

Hvor er logikken ? hoho Selvom BMW laget alle modellene, så er ikke alt likt. E36 og E46 er det ett helt annet salgsgrunnlag for. Så hvorfor skal billig produsenter lage coilovers som de selger lite av ?

Og som regel så er de som kjører E30 ute etter kvalitet, og ikke noe billig skvip. ; ) Dermed ble grunnlaget for fabrikant for å tjene noen kroner, enda mindre.

Skulle jeg laget fjernkontroller, så lager jeg ikke fjernkontroller til 20 år gamle Tv'r, tjener jo ikke noe penger slik. Beklager, men pengene styrer alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er logikken ? hoho Selvom BMW laget alle modellene, så er ikke alt likt. E36 og E46 er det ett helt annet salgsgrunnlag for. Så hvorfor skal billig produsenter lage coilovers som de selger lite av ?

Og som regel så er de som kjører E30 ute etter kvalitet, og ikke noe billig skvip. ; ) Dermed ble grunnlaget for fabrikant for å tjene noen kroner, enda mindre.

Skulle jeg laget fjernkontroller, så lager jeg ikke fjernkontroller til 20 år gamle Tv'r, tjener jo ikke noe penger slik. Beklager, men pengene styrer alt.

10 poeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen viktig detalj, er at coilovers til e30 blir bygd på originale fjærbein. Altså ta inn brukt fjærbein, sandblåse, sveise på gjenger, pulverlakkere, selge. Det blir dermed en del manuelt arbeid og de må regne med å få ett sett med ubrukelige fjærbein i retur i ny og ne, derfor koster det mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...