Ytter`n Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 Lurte på om det er nokken som veit om en plass der man får tak i billige coilovers til E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 http://www.gsbildeler.no vet ikke kvaliteten, men det er hvertfall billig i forhold til Bilstein og KW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 3, 2007 Share Skrevet Desember 3, 2007 www.koed.dk FK, H&R, og KW sine har eg god erfaring med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 gammel tråd men. er det noen som vet om billigere coilovers til e30? altså rundt 4000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitr0 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 KW Suspension fra Senk.no ligger på rundt 4-5 lapper trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 KW Suspension fra Senk.noligger på rundt 4-5 lapper trur jeg. Sist jeg sjekka, lå KW v2 på 13000 og var gått ut av produksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 takk for svar. men billigste jeg har funnet er k-sport til 8000. og de er det ikke tuv på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Får ikke tüv på coilovers til 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 er jo nok av tuv coilovers til e36 og e46 til rundt den prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Kjører ikke du E30 da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 jo, jeg mener, da skulle jeg funnet det til e30 også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Hvor er logikken ? hoho Selvom BMW laget alle modellene, så er ikke alt likt. E36 og E46 er det ett helt annet salgsgrunnlag for. Så hvorfor skal billig produsenter lage coilovers som de selger lite av ? Og som regel så er de som kjører E30 ute etter kvalitet, og ikke noe billig skvip. ; ) Dermed ble grunnlaget for fabrikant for å tjene noen kroner, enda mindre. Skulle jeg laget fjernkontroller, så lager jeg ikke fjernkontroller til 20 år gamle Tv'r, tjener jo ikke noe penger slik. Beklager, men pengene styrer alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Hvor er logikken ? hoho Selvom BMW laget alle modellene, så er ikke alt likt. E36 og E46 er det ett helt annet salgsgrunnlag for. Så hvorfor skal billig produsenter lage coilovers som de selger lite av ? Og som regel så er de som kjører E30 ute etter kvalitet, og ikke noe billig skvip. ; ) Dermed ble grunnlaget for fabrikant for å tjene noen kroner, enda mindre. Skulle jeg laget fjernkontroller, så lager jeg ikke fjernkontroller til 20 år gamle Tv'r, tjener jo ikke noe penger slik. Beklager, men pengene styrer alt. 10 poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Hvor er logikken ? hoho Selvom BMW laget alle modellene, så er ikke alt likt. E36 og E46 er det ett helt annet salgsgrunnlag for. Så hvorfor skal billig produsenter lage coilovers som de selger lite av ? Og som regel så er de som kjører E30 ute etter kvalitet, og ikke noe billig skvip. ; ) Dermed ble grunnlaget for fabrikant for å tjene noen kroner, enda mindre. Skulle jeg laget fjernkontroller, så lager jeg ikke fjernkontroller til 20 år gamle Tv'r, tjener jo ikke noe penger slik. Beklager, men pengene styrer alt. En annen viktig detalj, er at coilovers til e30 blir bygd på originale fjærbein. Altså ta inn brukt fjærbein, sandblåse, sveise på gjenger, pulverlakkere, selge. Det blir dermed en del manuelt arbeid og de må regne med å få ett sett med ubrukelige fjærbein i retur i ny og ne, derfor koster det mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 neida jeg ser den,fliid. men tenkte om det fantes så var dette rette plassen å spørre. OG de som kjører andre modeller tenker sikkert ikke på kvalitet. takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå