conan Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Hallo alle sammen, jeg har et lite forslag her til alle. Har nettopp sitti i 3t og sett på gumball3000 på video. Og dette ser unektelig morro ut, da tenkte jeg noe sånn som dette: Vi på Bimmers.no har en egen form for dette til sommern, start oslo f.eks og bestemmer oss for et sluttsted (lengre en drammen vel og merke) F,eks ålesund vestlandet har mye vakker natur og krevende veier ?! Vi kjører litt småveier og lager litt show av dette. Vi følger fartsgrenser, ikke no råkjøring og kjører samlet. Stopper samlet og eter, tanker bilene ol. ( poenget med turen er ikke målet, men turen) Alle skal komme trygt frem begge veier så ingen tullkjøring . Vi kunne brukt en helg på dette og alle har med penger/kort ol for eget bruk. Ingen avgift el påmeldingsgebyr. Vi kunne stoppa på egnende steder med opplevelser ol. Tror dette kunne vært morro og vi her på bimmers.no kunne blitt bedre kjent og kanskje fått et tightere vennskap. ( Begynte jo bra med tyveriet av en brukers bmw her) Hørtes dette innterresant ut folkens????? Kom med meninger, innspill osv. PS: Tror dette kunne blitt en minnesverdig happening!!!
Eirik Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Hehe, har vært flere tråder som dette tidligere. Spesiellt etter Gumball '06 var det mange som ville dra på tur sørover... Men hittil er det ikke blitt noe av
Mexos Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Dette er vel en av de ideene som faktisk er gjennomførbar så jeg liker tanken Er mye dårlige veier på Vestlandet da, men samtidig er det mye mer å se på
conan Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Hehe, har vært flere tråder som dette tidligere. Spesiellt etter Gumball '06 var det mange som ville dra på tur sørover... Men hittil er det ikke blitt noe av Gumball 3000 er jo for de rike, for det første koster det skjorta og være med, stor risiko for skader- bøter og fengsel ol. Dette er innenlands og trenger ikke bli så kostbart. Mat-overnattinger og bensin er basis lissom. Er meningen at alle skal kunne bli med uavhengig av formue Personlig tror jeg dette kunne blitt en fin tur med mange minner og nye venner (litt mere utover bimmerstreff i drammen)
Marius2002 Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Hadde vært artig dette. Er veldig positiv til dette. Men er da veldig viktig at vi følger trafikkreglene! Vært kjekt å tatt en slik tur til våren eller sommeren.
conan Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Dette er vel en av de ideene som faktisk er gjennomførbar så jeg liker tanken Er mye dårlige veier på Vestlandet da, men samtidig er det mye mer å se på Tanken min bak dette er nettopp opplevelsene på vei til målet (turen som er målet). Dette er ikke ment som et race med full fart osv, mere cruisetur med stopp og se litt mere av landet vårt. Oxo hadde det vært kult med mange bmw på tur i kolonne.
conan Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Hadde vært artig dette. Er veldig positiv til dette. Men er da veldig viktig at vi følger trafikkreglene! Vært kjekt å tatt en slik tur til våren eller sommeren. Trafikkreglene skal overholdes, for ALLE skal komme trygt hjem igjen. Lappen i lomma og ingen giroer som kommer snikende fra ATK bokser. Sommeren hadde vært fint, masse grønt og fin temperatur.
Marius2002 Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Dette er vel en av de ideene som faktisk er gjennomførbar så jeg liker tanken Er mye dårlige veier på Vestlandet da, men samtidig er det mye mer å se på Tanken min bak dette er nettopp opplevelsene på vei til målet (turen som er målet). Dette er ikke ment som et race med full fart osv, mere cruisetur med stopp og se litt mere av landet vårt. Oxo hadde det vært kult med mange bmw på tur i kolonne. Haha, ser for meg en BMW parade ankommer Nordkapp. Stilig
Lars Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Vi som bor på vestlandet da?.. skal vi kjøre til oslo først for å bli med? Det er mye ferjer på vestlandet.. og selv om alle rekker ferja, er det fan ikke sikkert man kommer med;D Hva med en rundtur rundt "hele" sørnorge da? Setter man av en ukestid i sommerferien så kommer man ganske langt.. og folk kan henge seg på etterhvert som kollona kjører forbi en plass i nærheten av der de befinner seg?
conan Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Dette er vel en av de ideene som faktisk er gjennomførbar så jeg liker tanken Er mye dårlige veier på Vestlandet da, men samtidig er det mye mer å se på Tanken min bak dette er nettopp opplevelsene på vei til målet (turen som er målet). Dette er ikke ment som et race med full fart osv, mere cruisetur med stopp og se litt mere av landet vårt. Oxo hadde det vært kult med mange bmw på tur i kolonne. Haha, ser for meg en BMW parade ankommer Nordkapp. Stilig Nordkapp?! Litt langt men kan gjøres. Men må tenke litt på tidsperspektivet på dette samt at alle som vil bli med skal kunne gjøre det uten og ta opp lån
Marius2002 Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Dette er vel en av de ideene som faktisk er gjennomførbar så jeg liker tanken Er mye dårlige veier på Vestlandet da, men samtidig er det mye mer å se på Tanken min bak dette er nettopp opplevelsene på vei til målet (turen som er målet). Dette er ikke ment som et race med full fart osv, mere cruisetur med stopp og se litt mere av landet vårt. Oxo hadde det vært kult med mange bmw på tur i kolonne. Haha, ser for meg en BMW parade ankommer Nordkapp. Stilig Nordkapp?! Litt langt men kan gjøres. Men må tenke litt på tidsperspektivet på dette samt at alle som vil bli med skal kunne gjøre det uten og ta opp lån Jaa, det var bare noe jeg så for meg. Hehe, det var ikke noe som skulle være et mål.
Glenno Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Kunne sikkert latt seg gjennomføre dette Conan. God tanke Lei av Drm treffene eller? Har vel vært oppe i bimmerstreff lokallag tråden og kunne samles til et stort bimmers treff også. Nordkapp blir i lengste laget for min del.
conan Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 Vi som bor på vestlandet da?.. skal vi kjøre til oslo først for å bli med?Det er mye ferjer på vestlandet.. og selv om alle rekker ferja, er det fan ikke sikkert man kommer med;D Hva med en rundtur rundt "hele" sørnorge da? Setter man av en ukestid i sommerferien så kommer man ganske langt.. og folk kan henge seg på etterhvert som kollona kjører forbi en plass i nærheten av der de befinner seg? Hvis det blir ferjer og ikke alle kommer med samles alle på andre siden får turen går vidre. Lodder først innterresen her for en sånn tur, er det innterresant blandt forumets brukere så er det bare og legge opp en rute på mest mulig (nåbar) måte kan samle sammen de som bor uten for oslo og litt oppover. Må legge til møtepunkter som folk på veien kan møte oss andre på.
ADHD POWER Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 hmm... hørers morsomt ut, og det er vel en aktivitet som de aller fleste her kan være med på=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå