SteffenM2 Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 At en slik tur hadde vært gøy er det ingen tvil om. Men er flere som studenter som meg. så jeg er avhenging av at bensin og sånt blir delt. at jeg kan sitte på noen f.eks.. Hva skal du med bensin? Du har da ikke noe motor
Glenno Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 At en slik tur hadde vært gøy er det ingen tvil om. Men er flere som studenter som meg. så jeg er avhenging av at bensin og sånt blir delt. at jeg kan sitte på noen f.eks.. Hva skal du med bensin? Du har da ikke noe motor Pokker Azeton, har du fucka motoren? Jaja, får sitte på med meg da, om du vil da? Kan vi mappe og overføre eksos til min eller? he he
mAZE Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Begynner å bli mange gode reiseruter her nå. Jeg er antageligvis med om tidspunktet passer. Verre med frua. Dere får ordne med forhåndsbetaling med tanke på hoteller o.l. Større sjangs for at fler blir med også da. Få bestemt en rute og dato og sjekk opp priser, for så å "begynne å forlange inn litt". Ang gjøvik-fagernes, så skal du kjøre en veldig lang omvei for å få det til å bli bortimot 5timer. Den turen tar ca 1t30min.. Betingelse for at jeg skal være med er mye å se på på dagen, kan gjerne kjøre ett stykke. Samt ha ett "light" party på kvelden. (man blir ikke så veldig mye bedre kjent ved å sitte i hver sin bil og kjøre 5-6timer hver dag.) Og film fra mange av bilene er jo nesten ett must(samt på kveldene) Noe ala gumball. Jeg kan muligens ta på meg å redigere sammen hele greia. Skulle ikke ta så veldig lang tid det, da jeg endelig har fått en maskin som funker.
SteffenM2 Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 At en slik tur hadde vært gøy er det ingen tvil om. Men er flere som studenter som meg. så jeg er avhenging av at bensin og sånt blir delt. at jeg kan sitte på noen f.eks.. Hva skal du med bensin? Du har da ikke noe motor Pokker Azeton, har du fucka motoren? Jaja, får sitte på med meg da, om du vil da? Kan vi mappe og overføre eksos til min eller? he he Solgt den til "meg" og en kompis
Hyggmaister Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 At en slik tur hadde vært gøy er det ingen tvil om. Men er flere som studenter som meg. så jeg er avhenging av at bensin og sånt blir delt. at jeg kan sitte på noen f.eks.. Spør om noen kompiser har lyst til å bli med på en roadtrip, men at dere må dele litt på bensinen
Glenno Skrevet Desember 14, 2007 Skrevet Desember 14, 2007 Begynner å bli mange gode reiseruter her nå. Jeg er antageligvis med om tidspunktet passer. Verre med frua. Dere får ordne med forhåndsbetaling med tanke på hoteller o.l. Større sjangs for at fler blir med også da.Få bestemt en rute og dato og sjekk opp priser, for så å "begynne å forlange inn litt". Ang gjøvik-fagernes, så skal du kjøre en veldig lang omvei for å få det til å bli bortimot 5timer. Den turen tar ca 1t30min.. Betingelse for at jeg skal være med er mye å se på på dagen, kan gjerne kjøre ett stykke. Samt ha ett "light" party på kvelden. (man blir ikke så veldig mye bedre kjent ved å sitte i hver sin bil og kjøre 5-6timer hver dag.) Og film fra mange av bilene er jo nesten ett must(samt på kveldene) Noe ala gumball. Jeg kan muligens ta på meg å redigere sammen hele greia. Skulle ikke ta så veldig lang tid det, da jeg endelig har fått en maskin som funker. Hvem spør du nå mAZE? I det alternativet med samling på Fagernes i Valdres som da omhandlet gjøvik til Sel, med tanke på Trondheims gjengen som fulgte dere til fagernes. Derfor den turen for min del jeg satte opp. Conan fastsatt reise rute, kl, dato etc.. så den debatten er avsluttet slik jeg ser det. Blir tøft det om det blir litt film av dette:-)
Mboy Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 En må jo bare bestemme noe og sette opp ruta. Selvføgelig passer det ikke for alle, men det kommer det heller aldri til og gjøre. De som det ikke passer for, må bare holde seg hjemme.
conan Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 Hvem blir med her da????? Er jo bare røring rundt grøten her. Hvem passer det for, dere skriver her nå.... Ingen andre, så jeg kan få en liten oversikt.
Hyggmaister Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Jeg regner med at det passer for meg, men vil på en måte heller ikke betale en 1000lapp i depositum for noe som nesten er et år frem i tid.. Kan skje så mye på den tida...; militær, skolegang i langtvekkistan, annen ferie, mista lappen, mista bmwn, hehe.... Vil ikke være sær, men håper jeg blir litt forstått Jeg må vertfall vente til å få den hektiske skoletia og året overstått, så blir det forhåpentligvis lit lettere å holde oversikt... Kunne tenkt meg ei påmeldingsliste eller noe slikt, hvor vi kunne skrive hvem som var med, og evt også hvem som ikke var heeelt sikre enda, men som regnet med å stille (meg kunne vært satt opp på sistnevnte..hehe)
conan Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 Jeg har ingen planer om noen form for depositum på denne turen. Overnattinger blir på camping plasser ol, så har ikke tenkt og bestille plasser da dette taes på direkten underveis. Gidder ikke stå for bestillinger osv heller ass, er nok dette her. Er det noen her som gidder og lage en påmeldingsliste her?
mAZE Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 Grunnen til depositum slik jeg ser det er for å få med så mange som mulig. Slik det er nok kan jo alle si at de skal være med, men så når dagen kommer så gidder de ikke eller har funnet på noe annet. Har en betalt for en ting er det ikke så lett å drite i det evt gjøre noe annet.
conan Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Skrevet Desember 15, 2007 Grunnen til depositum slik jeg ser det er for å få med så mange som mulig. Slik det er nok kan jo alle si at de skal være med, men så når dagen kommer så gidder de ikke eller har funnet på noe annet. Har en betalt for en ting er det ikke så lett å drite i det evt gjøre noe annet. Joda, jeg ser den mAZE, men jeg gidder ikke stresse med det. Har nok og styre med. Begynne og leite etter overnatting osv, ringe bestille ol gidder jeg rett og slett ikke. Men hvis noen andre er inntressert i og ta seg av det, skal ikke jeg nekte på det.
Marius2002 Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Nå er dette over et halvt år fremover i tid. Det er kanskje litt langt fram i tid til at folk vet om de kan eller ei. Det hadde vært bedre om denne tråden kom frem i Mars/April med påmeldingsskjema med påmeldingsfrist. Alt kan skje i mellomtiden, at det plutselig dukker opp noe de neste månedene. Men i April hvertfall så har vel kanskje de fleste en oversikt over planene for sommeren. Jeg er med om datoen passer, noe som jeg ikke vet på dette tidspunktet.
anders87 Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Dette her høres ut som en bimmersplan..! riktignok ikke edru nå, men det her hørtes jævla moro ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå