Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kunne sikkert latt seg gjennomføre dette Conan. God tanke :-)

Lei av Drm treffene eller?

Har vel vært oppe i bimmerstreff lokallag tråden og kunne samles til et stort bimmers treff også. Nordkapp blir i lengste laget for min del.

Lei og lei, er lissom ikke så morro i lengden og bare tøffe gjennom tunnellen og stoppe i drammen på den plassen vær gang. Sier ikke at dette ikke skal gjøres mere, men litt andre ting kan oxo gjøres. nordkapp kan nok bli litt i lengste laget for mange ja. Derfor tar vi en helgetur som er mere tilgjengelig for flere. Treff, ja hvorfor ikke?! De som kommer nordafor endeplassen kan organisere egen tør sørover så møtes vi alle der til et stort treff, f.eks..

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hmm... hørers morsomt ut, og det er vel en aktivitet som de aller fleste her kan være med på=)

Yepp, er det noen som ikke har lappen el bil f,eks kan vedkommende bare sitte på med en annen. Så blir det jo billigere for bileieren (spleise på bensin f,eks) Tanken bak denne ideen er at nettopp flest mulig skal kunnne ha muligheten til og bli med. Netopp fordi dette ikke trenger koste skjorta.

Skrevet
hmm... hørers morsomt ut, og det er vel en aktivitet som de aller fleste her kan være med på=)

Yepp, er det noen som ikke har lappen el bil f,eks kan vedkommende bare sitte på med en annen. Så blir det jo billigere for bileieren (spleise på bensin f,eks) Tanken bak denne ideen er at nettopp flest mulig skal kunnne ha muligheten til og bli med. Netopp fordi dette ikke trenger koste skjorta.

=) har verken lappen eller bil som går om dan:(:P

Skrevet

Ingen dum idè. Poenget er at det ikke må vare så lenge at det blir problemer for folk. Det må ikke være så lang kjøring hver dag slik at folk går "for lei" av å kjøre. Ruten bør settes opp og en person må/bør være ansvarlig og ta avgjørelser for hvordan det skal skje. Hvis ingen våger å ta ansvar blir det nok bare med snakket

Skrevet

Har vel sagt det i alle de andre trådene som har omhandlet dette emnet: Jeg er såklart med på noe slikt om tidspunktet passer.

Skrevet

Ikke umulig jeg slenger med, om det passer ut. Men gidder ikke noe press om trøkke bilen full av folk akurat.

Her er iallfall linken til bimmers.no lokal lag sin treff tråd:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=19355&highlight=

Om diskusjonen om felles landstreff for bimmers skulle være aktuelt bør vel de forsjellige lokal lag uttale seg.

Ellers syntes jeg det høres greit ut at Conan drar igang et fra Øst i norge, som sikkert mere trolig kan gjennomføres, vil jeg tro.

Østfold-Oslo- Bergen-Stavanger-Oslo eller noe du først tenkte på Conan?

Skrevet

Creds til deg for å ta initiativ! Men jeg er redd det er en enorm jobb både å planlegge og organisere, for noen MÅ organisere dette. Si hvis vi f.eks blir 50-60 biler.

Og det med å holde fartsgrensene kan du bare glemme. Hehe, hvis du har vært med på noen felleskjøringer opp til Vålerbanen vet du alt om hvor lenge folket ligger i fartsgrensa :) SPESIELT hvis det er mange biler i følget...

Men jeg er positiv uansett til dette, så er det sagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...