Haug Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Jeg tror dette kan bli en meget bra helg jeg Kjørerute for min del spiller ingen rolle så lenge det ikke blir så altfor lange etapper om dagen.
Marius2002 Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Er litt for "knut_olestad" sitt forslag om Trollstigen. Men er med uansett ellers om datoen passer.
Hyggmaister Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Svært enig med 3 ovennevnte - ikke alt for lange etapper, samt at trollstigen er spennende! Ser foresten et forslag som kanskje var gitt litt på spøk, men likevel: Ville det være aktuelt å sette kallenavn på bakruta? Hadde selvfølgelig vært greit, og gjort det lettere å lære navn på de andre
Haug Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 Trollstigen hadde vært en ide Blir ikke no kallenavn på "ruta" mi
Øyvind F Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Høres tøft ut! Stor kolonne med Bimmerer ja! Er med på "rund tur" på sørlandet
Hawkon88 Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Trollstigen hadde vært en ide Blir ikke no kallenavn på "ruta" mi oss som ikke har cab da.. er vel ikke verre enn å bare ha en sånn hvit tusj som det brukes på kjøringen?
conan Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Skrevet Desember 11, 2007 Trollstigen, hvilken kommune ligger den? Så jeg kan se på kartet hvor dette er hen, og se etter en rute via den. Kallenavn på bilen? Tjaa, hvorfor ikke. De som gidder kan jo ha det. Oss med cab kan jo ha det et annet sted på bilen, bakluka f.eks. men dette er jo opp til en vær da
525ia*touring Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 hvis folk sørafor kommer opp og folk fra trondhjem ned passer det jo bra med ålesund som møtested. jeg er jo veldi intressert i å delta
Glenno Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 hvis folk sørafor kommer opp og folk fra trondhjem ned passer det jo bra med ålesund som møtested.jeg er jo veldi intressert i å delta Har du noen reisetider og antall mil på dette alternativet fra f,eks Oslo,Trondheim og Bergen?
Haug Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 Trollstigen, hvilken kommune ligger den? Så jeg kan se på kartet hvor dette er hen, og se etter en rute via den. Kallenavn på bilen? Tjaa, hvorfor ikke. De som gidder kan jo ha det. Oss med cab kan jo ha det et annet sted på bilen, bakluka f.eks. men dette er jo opp til en vær da http://trollstigen.com/om_trollstigen.html
Glenno Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 hvis folk sørafor kommer opp og folk fra trondhjem ned passer det jo bra med ålesund som møtested.jeg er jo veldi intressert i å delta Har du noen reisetider og antall mil på dette alternativet fra f,eks Oslo,Trondheim og Bergen? Vel det har jeg: La jeg inn Ålesund - Oslo 8:06 timer uten pauser. Ålesund - Fagernes i Valdres 5:17 timer uten pauser. Altså Fagernes bør være et sentralt punkt om de nevnte landsdeler stiller. Datoen ja Conan du nevnt sist, tror det skal passe for min del. Vel mange muligheter. Vært intressant å vist hvor intressen var størst for et slikt treff også. Her er linken til gule sider Conan fra Oslo via Gol til Fagernes. Trykk på den +knappen på hendelen du ser til venstre på kartet for å se mere detaljert over tettstedene. Eller bedre: marker en firkant over område ved holde venstre museknapp nede. trykk tilbake knappen øverst i internet vinduet for gå tilbake og zome på nytt. http://www.gulesider.no/kart/map.c?star ... 0000412339 Lekt litt med gulesider, med tanken om Fagernes i Valdres.Moss via Gol til Fagernes: 4:27 timer Skien via Gol til Fagernes: 4:07 timer Bergen via Gol til Fagernes 5:19 timer Trondheim via Sel til Fagernes 5:39 timer Gjøvik via Sel til Fagernes 4:26 timer Vet ikke hvordan denne ideen høres ut jeg? Burde være et sentralt punkt der flest kan være med på kjempetreff. Som vist, er det ca like langt ut fra de forsjellige deler av landet om alternativt treff sted blir Fagernes i Valdres. Men får all del alternativene er mange.
525ia*touring Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 er det mange fra trondheim som har fått med seg dette da?
Glenno Skrevet Desember 11, 2007 Skrevet Desember 11, 2007 er det mange fra trondheim som har fått med seg dette da? Godt spm Lurt på det samme
conan Skrevet Desember 11, 2007 Forfatter Skrevet Desember 11, 2007 Har sett litt på gule sider nå og finni ut av følgene: Oslo-trollstigen bru : 6 timer via hamar-lillehammer og E6/E136 trollstigen bru-bergen: 7,5 timer bergen-oslo : 7,5 timer ca legger ved et kart her som viser veien fra trollstigen, bergen og oslo. http://www.gulesider.no/kart/map.c?star ... 0000325244 Er dette noe som kan vurderes?? Hva med dere fra oversia, er dette inntressant? Ellers kan vi ta oslo-bergen via gol : ca 7,5 timer bergen-ålesund : 6,5 timer ålesund-oslo via trollstigen : 8 timer. Søndagens tur blir den lengste, men skal vi komme oss litt uttafor østlandet så må det dessverre bli noen km bak rattet. men starter vi i en fornuftig tid på morran er ikke dette så halvgæærnt tror jeg
pIMp Skrevet Desember 12, 2007 Skrevet Desember 12, 2007 Mitt forslag er: Oslo-Ålesund via hemsedal og sogndal. Så Ålesund-Trollstigen-Stryn. Etter det er det mange muligheter men over stryn fjellet og ut på E6 er en fin tur. Jeg har bodd på ei lita øy på utsiden av ålesund, og har kjørt alle mulige veier fra vestfold til Ålesund. Jeg har også kjørt rundt i nesten hele M&R og store deler av S&F. Det var ikke så mye å finne på der jeg bodde, så hver lørdag og søndag ble brukt til lange kjøreturer på små morsome veier i Speedsteren min . Mitt forslag er etter min mening den beste og mest opplevelsesrike turen. For de som aldri har vert på vestlandet, kan jeg bare si gled dere til en fantastisk opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå