H_Vatn Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Mye kommer du til å ta for en alpinafront? rundt 2000 kanskje.. er veldig mye jobb og lage til og vanskelig og få de ut av forma uten at enten forma eller leppa knekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 holder nå på og sveise rust og bytte kanal på høyre side. mye jobb men blir bra til slutt håper jeg:) skal på verkste en tur og slipe litt nå og:) sånn så det ut tidligere i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Oioioi.. nice prosjekt.. digger den 745 motoren,,, har en kammerat som hadde en 3,0csi med 745 å electromotive,,, fy flate for ett drag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Oioioi.. nice prosjekt.. digger den 745 motoren,,, har en kammerat som hadde en 3,0csi med 745 å electromotive,,, fy flate for ett drag:) er mye moment så de drar godt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 liten update igjen.. gamle kanalen. nye kanalen på bare skrudd fast enda.. slipt bort all gammel lakk, rust osv.. malt 1 strøk med arkanol skal male 2 til blir fint med nye kanaler uten bulker og rust:) bytta hardy kobling. passe gåen denne. skal på verkste og kappe ut kanalen på andre siden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Se her ja, begynner å dra seg til nå Er det borbet A du har? og har du no helhetsbildet med de på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 hehe.. ser ikke noe lys i tunellen enda:P mye igjen da jeg fant enda mer kjeks når jeg tok ned bakstilinga... er borbet A ja. ligger vel bilde tidligere i tråden men skader vel ikke med fler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Har du fått speedometeret til å fungere? Det slutta å funke på min E28, men det viste seg bare at sikringa måtte byttes^^ Btw: J****VLI bra prosjekt! Får bare lyst til å bygge om min egen 528 nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Forresten! Tok det deg lang tid å bytte kanaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 er ikke ferdig med og bytte kanaler enda. men det burde ikke ta mer enn ei helg. jeg har gjort rent alt under og inni bilen nå for og få den helt rust fri. og nå står den på bukk uten bakstilling da den får seg litt maling og jeg bytter bensin og bensin rør og maler den under. speedometret begynte og fungere av seg selv igjen. sliter litt med at det blir dårlig kontakt på sikringene mine. så når jeg vrir på de så gnister det litt så kommer lysa på osv. er litt jobb med og bygge om bare så du vet det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Hehe, kan tenkes! Så forresten hattehylla di. Er det en 12" subwoofer som du har montert?? Det så ufattelig tøft ut! Har min tolver liggende i bagasjerommet, og lyden blir rimelig innestengt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Hehe, kan tenkes! Så forresten hattehylla di. Er det en 12" subwoofer som du har montert?? Det så ufattelig tøft ut! Har min tolver liggende i bagasjerommet, og lyden blir rimelig innestengt... er 12" sub ja. spiller mer inn i bilen enn det gjør med den i bagasjerommet ja. ser litt tøffere ut at den står i hattehylla enn at den er innestengt i bagasje rommet og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Hehe, kan tenkes! Så forresten hattehylla di. Er det en 12" subwoofer som du har montert?? Det så ufattelig tøft ut! Har min tolver liggende i bagasjerommet, og lyden blir rimelig innestengt... er 12" sub ja. spiller mer inn i bilen enn det gjør med den i bagasjerommet ja. ser litt tøffere ut at den står i hattehylla enn at den er innestengt i bagasje rommet og. Lettere å få innbrudd i bilen når at den står i hattehylla enn at den er innestengt i bagasje rommet og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 det er sant.. men det får bare være.. de kan knuse bakruta og ta subben vis den er så jævla viktig for dem. bare de ikke rasserer resten av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Det er nettopp det de gjør vettu... Skader alt annet når de først er igang.. De som stjeler eier ikke sympati og ødelegger gjerne litt mer kun for moro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå