Morty999 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 heeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Må si du imponerer meg til å være så ung. Talent er aldri feil. Skikkelig fin tråd dette. Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 hadde prøveskilter i helga og alt gikk som smurt helt til vi var på vei til verkste igjen så på turen hjem ble det litt aktiv kjøring og resultatet vises på bildene:P ny aksling på vei fra morten:) Å fy! Det er bra med mos i maskinisten ser jeg.. Blir nok en kul bil det her. Er i utgangspunktet veldig opptatt av at felger skal matche sånn ca bilen med tiden de kommer fra, men de "e60 M5" felga så ganske barske ut må jeg si. Skjer det noe mer om dagen her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 hadde prøveskilter i helga og alt gikk som smurt helt til vi var på vei til verkste igjen så på turen hjem ble det litt aktiv kjøring og resultatet vises på bildene:Phttp://i297.photobucket.com/albums/mm23 ... C01113.jpg http://i297.photobucket.com/albums/mm23 ... C01123.jpg http://i297.photobucket.com/albums/mm23 ... C01125.jpg ny aksling på vei fra morten:) Å fy! Det er bra med mos i maskinisten ser jeg.. Blir nok en kul bil det her. Er i utgangspunktet veldig opptatt av at felger skal matche sånn ca bilen med tiden de kommer fra, men de "e60 M5" felga så ganske barske ut må jeg si. Skjer det noe mer om dagen her da? hehe:) er ikke så mye mos i den enda;) blir ikke montert noe e60m5 hjul på den. var bare for og se om det gikk;) nå om dagen så skjer det ikke så alt for mye.. venter på lakkering.. holder på og tinne og styre med hjulbuene bak da;) men holder tilbake litt på bildene:P blir vell lakkering i løpet av februar håper jeg:) da blir det nokk masse updates;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 har gjort litt med hjulbuene bak;) som dere sikkert har sett så er disse vlaset en del. og jeg synes det så litt finere ut med orginale buer så nå tinner vi opp hjulbuene så de ser orginale ut men er en del breiere:) noen bilder;) gjort godt rent osv. klart for fluss middel og tinn:) etter litt tinn.. hadde ikke mer tinn igjen så kom ikke lengre men ser hvordan det blir også til slutt en film til;) satser på mye blårøyk i 09;) komentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 på tide med oppdates no halfdan? av ny lakkert bil! ble jævli fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 skjedd veldig mye siden sist jeg orket og oppdatere tråden her ja. bilen er lakkert og delvis montert men så har det stoppet opp. pågangsmotet og arbeidslysten er borte og bilen blir nå parkert i egen garasje så får den stå til jeg kommer på at jeg skal gjøre den ferdig. slenger med et lite bilde. mvh Halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Blir bra når arbeidslysten kommer tilbake igjen da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 gleder meg virkelig til å se sluttproduktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 har begynt og skru litt her igjen nå.. kommer en stor oppdatering snart om hva som har skjedd med bilen i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Sleng ut flere bilder etter lakkering da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Siden sist jeg hadde en skikkelig update her har det skjedd en gooood del. Begynte med og bytte til nye kanaler da de var ferdig sveisa ble bilen fraktet til lakk verkste tinnet opp hjulbuene og sparkla litt her og der. Men så gikk det veldig treigt med han som hadde tatt på seg jobben så jeg dro og henta bilen igjen kjøpte nye hjulbuer bak og nye framskjermer da jeg ikke var fornøyd med kanten på buene var veldig hakkete. Så sveisa inn nye buer osv. har blitt noen timer på med sparkle spaden for han som tok på seg jobben til slutt. Han og har brukt forferdelig lang tid. Men til den prisen og det resultatet så er det egentlig helt greit at det tok litt tid. Legger nå ut noen bilder av hva bilen har igjennom gått det siste halvåret:) Så skjedde ble det en del pussing og en liten pause før bilen ble grunnet engang og sprøytesparklet. En form for syre grunning.. rå farge:P Så ble bilen sprøytesparklet for og fjerne noen ujevnheter. Så gikk det en stund igjen og bilen fikk herdet godt før vi begynte og pusse ned igjen. Så ble det lagt et tykt lag med grunning igjen. Men vi hadde litt lite grunning så ble lakt et strøk med grå grunning over alt. Så blandet vi noe lakk og sprøyta den vått i vått med. Ble veldig rød og jævlig fin synes jeg da.. (bruksbilen 524td i bakrunn) Så ble bilen våt slipt og lakkert i den fargen den skulle være.. og jeg er fornøyd! 2 siste bildene er med mobil kamera med og uten blits. Montert nytt skredder sydd svart taktrekk med ///m striper i c-stolpen Kjøpte gamle skinn interiøret til alecken her inne. Recaro skinn Montert litt deler. Meget fornøyd med fargen Nå er dette innlegget veldig langt:P så legger inn et til senere. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Se der ja, flott fargevalg Roger som pusser og lakkerer eller? Synes å huske at han nevnte den E28`n din sist jeg snakket med ham hvertfall. Synes forresten jeg drar kjensel på bilen i bakgrunnen her, hehe Er det noe framgang på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 takker for det er fornøyd med fargen selv og.. ja er Roger som har pussa og lakkert ja. han har igjen en del enda da før han er ferdig... er nok e30en som står i bakrunn der ja.. den har det ikke skjedd noe med etter det bilde der er tatt hvertfall.. eneste er at den står ute nå da. blir nok første og siste bilen han lakkerer for meg med tanke på hvor lang tid det har gått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 DriTaReE! På tide å sett klystèr i ræva på Roger no.. Trøkk i'n en skvett bensin i endehòle på'n å tennj på, sje om d bli litt fremgang i lakkeringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå