Gå til innhold

Mine 3 E28er er solgt. update s 42.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

er nok e30en som står i bakrunn der ja.. den har det ikke skjedd noe med etter det bilde der er tatt hvertfall.. eneste er at den står ute nå da.

:o:o:o !!! Huff og huff!

Som tidligere nevnt så er nok Roger veldig veldig flink ja, men så var det dette med tid da....... :wink:

Han har delvis lovet å lakkere E24`n min når den tid kommer, så vi får se om det klaffer sånn, hehe

Lykke til videre med prosjektet da, dette er tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja.. jeg liker ikke at biler som er under opp pussing står ute sånn hvertfall.. han har mye tid til overs og har kunnet lakket ca en bil i uka vis han hadde stått på de timene om dagen han sier han skal vei og pusse.

vis han skal lakkere e24en så regner jeg med at du har god tid? han skulle ikke bruke mer enn ei uke på e30en heller? hvor lenge har den stått her? 2mnd?

takker for det:) skal legge ut noen bilder til nå snart.. men lite respons mange som er innom og ser men ingen som skriver så blir ikke så morro og legge ut bilder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwkizn, stianguten, pål: takker :) alttid litt ekstra motiverende med fine ord :)

///MoePower: takker for det. fargen er egentlig en mercedes farge. med grovere sølv enn orginalt. er veldig mye perlemor i den.

har ikke sett den i sola selv enda:O men gleder meg til den dagen den kan kjøres ut fra garasjen ferdig montert igjen.

kommer bilder igjen snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå fått ryddet ferdig garasjen og fått inn bilen og fått den opp på bukker.. holder på og plukke ned girkassen nå men det er trangt og jævlig. og det er kaldt i garasjen så går litt treigt. grunnen til at jeg skal ned med girkassen er siste jeg kjørte bilen så var det veldig rar bankelyd og det slo i clutchen så må ned med girkassen og skjekke tilstand der før jeg monterer noe mer utvendig. blir og montert ny clutch med det samme. 4pucks sinter lamell og sachs 765 trykk plate.

men over til noen bilder:)

DSC00014.jpg

bilen i garasjen og på bukker:)

DSC00028.jpg

DSC00027.jpg

baksete

DSC00037.jpg

motorrommet.. her må det vaskes og gnikkes en god del for og få det like fint som før igjen:)

DSC00025.jpg

under.. må ligge noen timer under her i vinter:(

DSC00016.jpg

kommer mer når jeg får gjort noe igjen:)

ser på antal visninger at det er mange som er innom og ser. legg gjerne igjen et ord eller to med det samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...