H_Vatn Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 tvile på at d hjelpe flink fyr når han står på. synd det er så lenge mellom hver gang han står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Hehe.. Enig med den, satt å vurdert å få han t å lakker biln min t vår'n men æ veit ikkje heilt, kansje æ bli billaus til engang uti 2011.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 er nok e30en som står i bakrunn der ja.. den har det ikke skjedd noe med etter det bilde der er tatt hvertfall.. eneste er at den står ute nå da. !!! Huff og huff! Som tidligere nevnt så er nok Roger veldig veldig flink ja, men så var det dette med tid da....... Han har delvis lovet å lakkere E24`n min når den tid kommer, så vi får se om det klaffer sånn, hehe Lykke til videre med prosjektet da, dette er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 hehe ja.. jeg liker ikke at biler som er under opp pussing står ute sånn hvertfall.. han har mye tid til overs og har kunnet lakket ca en bil i uka vis han hadde stått på de timene om dagen han sier han skal vei og pusse. vis han skal lakkere e24en så regner jeg med at du har god tid? han skulle ikke bruke mer enn ei uke på e30en heller? hvor lenge har den stått her? 2mnd? takker for det:) skal legge ut noen bilder til nå snart.. men lite respons mange som er innom og ser men ingen som skriver så blir ikke så morro og legge ut bilder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Jeg vil gjerne se flere bilder ihvertfall E28 er skikkelig morro biler. Har selv hatt en 528i og en M535i Men ingen av de kunne måle seg med din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 rått prosjekt:p skal følge med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Hei H_vatn, artig å se hvor mye arbeid du legger i bilen. Har lest igjennom hele tråden nå. Fortsett arbeidet, dette blir kjempe bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Dette her ser jo riktig bra ut må jeg si Hvilken farge er det du har brukt, ser ut som det er litt flakes i den? Gleder meg til å se bilder av bilen ferdig montert nå ute i sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 bmwkizn, stianguten, pål: takker alttid litt ekstra motiverende med fine ord ///MoePower: takker for det. fargen er egentlig en mercedes farge. med grovere sølv enn orginalt. er veldig mye perlemor i den. har ikke sett den i sola selv enda:O men gleder meg til den dagen den kan kjøres ut fra garasjen ferdig montert igjen. kommer bilder igjen snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 har nå fått ryddet ferdig garasjen og fått inn bilen og fått den opp på bukker.. holder på og plukke ned girkassen nå men det er trangt og jævlig. og det er kaldt i garasjen så går litt treigt. grunnen til at jeg skal ned med girkassen er siste jeg kjørte bilen så var det veldig rar bankelyd og det slo i clutchen så må ned med girkassen og skjekke tilstand der før jeg monterer noe mer utvendig. blir og montert ny clutch med det samme. 4pucks sinter lamell og sachs 765 trykk plate. men over til noen bilder:) bilen i garasjen og på bukker:) baksete motorrommet.. her må det vaskes og gnikkes en god del for og få det like fint som før igjen:) under.. må ligge noen timer under her i vinter:( kommer mer når jeg får gjort noe igjen:) ser på antal visninger at det er mange som er innom og ser. legg gjerne igjen et ord eller to med det samme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 HEFTIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Hvorfor 4lamel? Blir endel mer human å kjøre med 6puch... Skal det trimmes mer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 er ikke noen bruksbil dette blir bane/søndagsbil så om clutchen er litt skarp så får vi satse på at det går bra;) skal godkjennes så blir det vel litt oppgraderinger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 Tøft Blir bra med grom clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 håper det blir bra med ny clutch ja:P slipper vel sluring med den:P den orginale beynte og slure etter 2 turer så. på tur ut i garasjen nå. skal se om jeg får gjort noe fornuftig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå