///MoePower Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Kjører med sachs 765 trykkplate og ny original lamell på min, funker fint det men er i grenselandet til å bli litt slapt det også. Tror det blir knall med 4-puck sinter selv om det blir litt krass å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 hadde en liten økt igjen i dag og fikk ned girkassa og svinghjulet var løst så regner med at det var grunnen til bankelyden. får nå skifta simringen på veiva der samtidlig så det ikke lekker noe olje der:) noen bilder. styre tappen på veiva var knekt. usikker på hva jeg skal gjøre med den.. svetter litt olje rundt ringen her. ser og hvor styre tappen er knekt. da er det bare og finne seg noe annet og plukke på mens jeg venter på nye deler:) mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Var bankelyden konstant eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 nei.. litt av og til varierte om jeg trykte inn clutchen eller ikke og det slo i clutchen så er ikke så mange andre alternativ vil jeg tro.. har film av slakken som var. men ikke her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 du BØR også montere lagret i bakkant på veiva.. ellers ryker ingående lager på kassa fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 18, 2009 Forfatter Share Skrevet November 18, 2009 hmm.. det var ikke der fra før:S men skal se og få bestilt ett sånn at kassa holder litt lengre kanskje:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 det er fordi m106 har automat, og automatbiler har ikke dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 19, 2009 Share Skrevet November 19, 2009 men OT er dette mitt gamle svinghjul?? fy faen å det ser ut iforhold til hva det gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 kom på det etter jeg hadde skrevet innlegget:P ja er ditt gamle svinghjul.. så ikke sånn ut når jeg monterte det nei.. skal dreie det litt før det monteres igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 hvor fikk du tak i taktrekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 tak trekket er sydd av en lokal "skredder".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 grattis med pen E28 følger ivrig med i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Dette blir bra! Har fulgt med i tråden. STÅ PÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Ser kjempe bra ut det her, er bare å holde motet oppe nå og fortsette det bra arbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 har bestilt masse små deler som skal monteres når de kommer nå har og mest sannsynlig funnet nytt verkste som er litt større der er det varme og så da blir det litt mer framgang kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå