Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjører med sachs 765 trykkplate og ny original lamell på min, funker fint det men er i grenselandet til å bli litt slapt det også. Tror det blir knall med 4-puck sinter selv om det blir litt krass å kjøre med. :)

Skrevet

hadde en liten økt igjen i dag og fikk ned girkassa og svinghjulet var løst så regner med at det var grunnen til bankelyden. får nå skifta simringen på veiva der samtidlig så det ikke lekker noe olje der:) noen bilder.

DSC00070-1.jpg

DSC00072-1.jpg

DSC00073-1.jpg

DSC00086-1.jpg

styre tappen på veiva var knekt. usikker på hva jeg skal gjøre med den..

DSC00087-1.jpg

svetter litt olje rundt ringen her.

ser og hvor styre tappen er knekt.

da er det bare og finne seg noe annet og plukke på mens jeg venter på nye deler:)

mvh

Skrevet

nei.. litt av og til varierte om jeg trykte inn clutchen eller ikke og det slo i clutchen så er ikke så mange andre alternativ vil jeg tro.. har film av slakken som var. men ikke her..

Skrevet

hmm.. det var ikke der fra før:S men skal se og få bestilt ett sånn at kassa holder litt lengre kanskje:P

Skrevet

kom på det etter jeg hadde skrevet innlegget:P

ja er ditt gamle svinghjul.. så ikke sånn ut når jeg monterte det nei.. skal dreie det litt før det monteres igjen..

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

har bestilt masse små deler som skal monteres når de kommer nå:) har og mest sannsynlig funnet nytt verkste som er litt større :) der er det varme og så da blir det litt mer framgang kanskje:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...