Mr.Silver Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Ser bra ut dette Halfdan:) Gleder meg til å se denne live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 heh glede meg til og se den ferdig jeg og:) går og tripper og venter på julegavene til denne her enda så har ikke fått gjort mye. har og fått taki nytt verkste med god plass og varme:) så det blir litt artiere og skru. ny clutch er på vei datasprut er kommet venter på noen deler til det enda. også er det en kasse med div andre deler på vei:) kommer vel en update så snart det skjer noe mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Dette ser jo kjempebra ut! Gleder meg til å se ferdig resultat. Likte jobben på skjermbuene bak veldig godt! Det skulle jeg hatt kunnskap til også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 hei. takker for det:) ja. skulle ønske jeg var like flink til lakk og karoseri arbeid som han som har sveisa sparkla og lakka bilen gitt.. håper det blir bra selv til slutt. har fått litt deler nå. venter på at det skal slutte og snø sånn at jeg får bilen inn i ny verkstedet. er litt varmere der sånn at jeg ikke fryser ihjel.. ha og nesten bestemt meg for og selge bruksbilen link http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1453961#1453961 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Tøft prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 har fått en del nye deler som skal monteres nå framover:) bilen flyttes til verkste i morgen vis bergingsbilen kommer:) har noen bilder av noen nye deler:) mangler fortsatt en kasse med div deler fra schmiedmann som jeg trenger før bilen blir kjørbar men har jo fått en del nå da:) datasprut:) har alt jeg trenger utenom dyser nå tror jeg. nye stag og foringer til framstilling og noen til bakstillinga. nye clutchen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Blir vel herlig med nytt verksted vil jeg tro? Hvor kjøpte du de forstillings-/bakstillingsdetaljene? eBay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 blir bra med nytt verksted ja. er jo varme der:) og plass til og gå rundt bilen:P foringene osv er kjøpt via ibay ja. ser bra ut. hvordan holdbarheten er igjenstår og se. men er jo garanti på delene så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Har undersøkt litt på eBay selv om tilsvarende sett, siden de også passer på E24. Men det er stor prisforskjell ser jeg. De settene fra Meyle er vesentlig dyrere enn de andre settene, som sikkert ikke er originalvarer. Er ikke Meyle du har kjøpt da antageligvis siden du er litt spent på holdbarheten? Minstebror kjøpte foringer og stag til sin E38 på eBay, og det tror jeg var sånn "alternativ" vare. Har ikke hørt noe galt om de ennå hvertfall. Blir jo uansett billigere enn å legge enkeltvis del i handlekurv hos f.eks. Koed eller GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 er mye billigere enn både gs og koed ja. får ser hvordan det holder vis bilen noen gang kommer på veien da;) den berømte lakkereren har jo fortsatt ikke gjort noe med resten av delene siden dørene og skjermene ble lakkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Bra det er en stund til sommeren ennå, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 hadde jo håpt på noen test turer før sommeren da;) plana var jo egentlig elmia i påsken men kjører ikke så langt uten og ha prøvd bilen før. så jeg er sikker på at alt funker:P er jo noen mil dit:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Januar 6, 2010 Share Skrevet Januar 6, 2010 Må si du hadde et fint eksemplar av en e28, liker godt det du gjør !! Ingen ting er som gamle bmw`er !! Stå på! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Forstillingsdelene... er det di såkalte forsterka jeg ser noen selger på ebay? Trenger no nytt i forstillinga selv så tenkte å prøve ebay... sparer ENDEL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2010 det er noe "forsterka m5" kit ja. sparer en god del ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå