Gå til innhold

Mine 3 E28er er solgt. update s 42.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

heh glede meg til og se den ferdig jeg og:)

går og tripper og venter på julegavene til denne her enda så har ikke fått gjort mye. har og fått taki nytt verkste med god plass og varme:) så det blir litt artiere og skru. ny clutch er på vei datasprut er kommet venter på noen deler til det enda. også er det en kasse med div andre deler på vei:)

kommer vel en update så snart det skjer noe mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. takker for det:) ja. skulle ønske jeg var like flink til lakk og karoseri arbeid som han som har sveisa sparkla og lakka bilen gitt.. håper det blir bra selv til slutt. har fått litt deler nå. venter på at det skal slutte og snø sånn at jeg får bilen inn i ny verkstedet. er litt varmere der sånn at jeg ikke fryser ihjel..

ha og nesten bestemt meg for og selge bruksbilen link

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1453961#1453961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått en del nye deler som skal monteres nå framover:) bilen flyttes til verkste i morgen vis bergingsbilen kommer:) har noen bilder av noen nye deler:) mangler fortsatt en kasse med div deler fra schmiedmann som jeg trenger før bilen blir kjørbar men har jo fått en del nå da:)

datasprut:) har alt jeg trenger utenom dyser nå tror jeg.

DSC02536.jpg

nye stag og foringer til framstilling og noen til bakstillinga.

DSC00135.jpg

nye clutchen.

DSC00155.jpg

DSC00156.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra med nytt verksted ja. er jo varme der:) og plass til og gå rundt bilen:P

foringene osv er kjøpt via ibay ja. ser bra ut. hvordan holdbarheten er igjenstår og se. men er jo garanti på delene så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har undersøkt litt på eBay selv om tilsvarende sett, siden de også passer på E24. Men det er stor prisforskjell ser jeg. De settene fra Meyle er vesentlig dyrere enn de andre settene, som sikkert ikke er originalvarer. Er ikke Meyle du har kjøpt da antageligvis siden du er litt spent på holdbarheten? :)

Minstebror kjøpte foringer og stag til sin E38 på eBay, og det tror jeg var sånn "alternativ" vare. Har ikke hørt noe galt om de ennå hvertfall.

Blir jo uansett billigere enn å legge enkeltvis del i handlekurv hos f.eks. Koed eller GS :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mye billigere enn både gs og koed ja. får ser hvordan det holder vis bilen noen gang kommer på veien da;) den berømte lakkereren har jo fortsatt ikke gjort noe med resten av delene siden dørene og skjermene ble lakkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jo håpt på noen test turer før sommeren da;) plana var jo egentlig elmia i påsken men kjører ikke så langt uten og ha prøvd bilen før. så jeg er sikker på at alt funker:P er jo noen mil dit:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...