///MoePower Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Ahh, sånn å forstå. Nei du får ha lykke til videre, blir bra førstebil dette her. Selv er det 745`en som blir min førstebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 takk.. blir bra den 745en din og.. står foresten et senke sett på e23en jeg har. så du var ute etter ett;) aner ikke hvor mye det senker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rhildre Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 dette kommer til og bli jekligt bra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 takk.. veldig hygelig å få positive tilbake meldinger venter på et rele så jeg kan prøve og starte opp nå. og en drivakselmansjett og en slange til clutchen så jeg kan ut og kjøre.. og noen andre små ting da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Har du fått de felgene av broren din ? Jørgen byttet til seg noen borbet A av meg for noen år siden, men jeg har fortsatt senterkoppene liggende. Felgene blir litt "tannlaus" uten. Det er bare å hente de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 stemme at han bytta borbetan der mot dem felgan som står på m3en te kenneth ja? va fine dekk som sto på borbet felgan. har fått taki nye brukte senterkoppa e men har et sett te me borbet felga e kan sett dem på. e samma biln som han satt dem på og. pm me om kor dem e du så kommer e å hente dem en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 yes. Jeg bytta til meg momo felgene og satte de på 520`en min, solgte bilen til Håvar og Håvar solgte felgene til Kenneth Felgene har tidligere stått på en M5, så der var det ikke mye dekk igjenn nei, husker corden satt fast i fingrene mine da jeg skulle ta de av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 fikk kjenne corden på dekka der jeg og når jeg la på nye dekk.. har polert opp kanten på felga bak litt så de ser litt bedre ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Stillig prosjekt fått gjort en del oxo ser jeg.Dette ser jo veldig bra utført jobb så langt:) Du har værtfall tid å skru nå før lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 takk har drevet og skrudd i 3-4mnd nå. satser på og få den sånn som denne: når e fant bilde av den der så fant e ut at e skulla puss opp e28en som sto i garasjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 nydli prosjekt. stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 takk skal vei og hente nytt panser i morgen. så skal den flyttes til en kompis som skal hjelpe meg med og fyre den opp:) og sveise div små ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 >Grom førstebil! Dette er bil med kjøreglede. Du skal ha skryt for en innholdsrik og oversiktlig prosjekttråd. snes oi så ikke denne før nå jeg har ikke kjørt bmw e28 før så blir morsomt å kjenne hvordan den er nå når jeg får ut og spinne litt takk for hyggelige ord! værste jeg vet er tråder som begyner på med "info kommer senere" osv.. Halfdan:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Åå den siste bmw på bilde der var rååå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Sinnsyk BMW du har der!! Blir nok utrolig morsomt å komme seg på veien og testa litt Misunner deg mye i dette tilfellet!! Stå på, og oppdater mye =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå