Gå til innhold

Mine 3 E28er er solgt. update s 42.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

takk.. veldig hygelig å få positive tilbake meldinger :) venter på et rele så jeg kan prøve og starte opp nå. og en drivakselmansjett og en slange til clutchen så jeg kan ut og kjøre.. og noen andre små ting da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemme at han bytta borbetan der mot dem felgan som står på m3en te kenneth ja? va fine dekk som sto på borbet felgan. :P har fått taki nye brukte senterkoppa e men har et sett te me borbet felga e kan sett dem på.

e samma biln som han satt dem på og.

pm me om kor dem e du så kommer e å hente dem en dag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes. Jeg bytta til meg momo felgene og satte de på 520`en min, solgte bilen til Håvar og Håvar solgte felgene til Kenneth :)

Felgene har tidligere stått på en M5, så der var det ikke mye dekk igjenn nei, husker corden satt fast i fingrene mine da jeg skulle ta de av :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>Grom førstebil! Dette er bil med kjøreglede. Du skal ha skryt for en innholdsrik og oversiktlig prosjekttråd.

snes

oi så ikke denne før nå jeg :) har ikke kjørt bmw e28 før så blir morsomt å kjenne hvordan den er nå når jeg får ut og spinne litt :) takk for hyggelige ord! værste jeg vet er tråder som begyner på med "info kommer senere" osv..

Halfdan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...