destroyy Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 jeg hadde faktisk grått gulvteppe som var helt og pent.... kasta vel det jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Tøft prosjekt, hvor får jeg kjøpt hvite glass til blinklysa bak ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 noen som har grå teppe til e28 som er helt og pent? skulle og hatt pakninga rundt vinduet på passasjersiden foran da min er slitt av. Vegard har en 518i som selges i deler, og teppet i denne bilen skal være helt og pent. Finnes sikkert også en bra rutepakning vil jeg tro. Bilen står for tiden nedsnødd ute på tunet, men dersom det haster lar det seg sikkert gjøre å ta ut teppet. Frakt til Kr.sund lar seg sikkert også gjøre i såfall, minstebror jobber jo der. Link til annonsen: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=131971&highlight= Bare å ta kontakt her på forumet dersom det skulle være interessant, evt. snakke med Vegard direkte på 90513039 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 Tøft prosjekt, hvor får jeg kjøpt hvite glass til blinklysa bak ? de er vell kjøpt hos kinnby.com tror ikke de har flere igjen men du kan sende de en mail og høre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 noen som har grå teppe til e28 som er helt og pent? skulle og hatt pakninga rundt vinduet på passasjersiden foran da min er slitt av. Vegard har en 518i som selges i deler, og teppet i denne bilen skal være helt og pent. Finnes sikkert også en bra rutepakning vil jeg tro. Bilen står for tiden nedsnødd ute på tunet, men dersom det haster lar det seg sikkert gjøre å ta ut teppet. http://images.bimmers.no/files/bqtg6pojg7lq2fntb79p.jpg http://images.bimmers.no/files/ajqk1gp2j8wpwpztr450.jpg Frakt til Kr.sund lar seg sikkert også gjøre i såfall, minstebror jobber jo der. Link til annonsen: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=131971&highlight= Bare å ta kontakt her på forumet dersom det skulle være interessant, evt. snakke med Vegard direkte på 90513039 er feil sort det der egentlig skulle hadd den sorten på bildet her. spurte vegard om jeg fikk kjøpe hele bilen for en stund siden men i og at jeg fikk en med skilter for nesten samme prisen så droppa jeg det. sånn teppe er det jeg skulle ha hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 liten update. lakkert andre innsuget det meste av interiøret på plass. sliter med sentrallåsen som ikke vil sammarbeide med meg for tiden. bilen skal opp på bukker og få gir osv montert igjen så fort jeg får svinghjulet fra planing. komentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Bilen din er helt utrolig fet, for ikke å nevne strøken. Om min E30 blir i halveis samme gate mtp. hvor strøken og fet den er, så er jeg overlykkelig. har du tenkt å balanserer svinghjulet? M20svinghjul? Mye tar du av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 hei. den er ikke så veldig strøken er jo en gammel bil:P er m30 svinghjul jeg har. tar ikke av mye. bare akkurat der lamellen ligger sånn at det blir helt plant der. er veldig ujevnt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 kan sette på M5 svinghjul, det er 2.4 kg lettere en org m30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 der tar du feil erik m30b34 og m5 har nøyaktig samme svingjul m5 3,8 har dobbeltmasse svinghjul.. desuten skal det være tyngde på svinghjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 fikk ikke plana svinghjulet for og få det lettere men for og få bort ujevnheter. har montert det berømte lagret i veiva i dag. skulle bytte simringen rund veiva og men der hade jeg fått en som var forliten:( satser på og få på plass girkassa i morgen vis jeg får taki ny simring i rett størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 16, 2010 Share Skrevet Januar 16, 2010 Tøft prosjekt, hvor får jeg kjøpt hvite glass til blinklysa bak ? de er vell kjøpt hos kinnby.com tror ikke de har flere igjen men du kan sende de en mail og høre:) jeg får prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 clutch og gir på plass! oppstart uten noen ulyder i morgen håper jeg! kommer bilder da. blei lite bilder i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 der tar du feil erik m30b34 og m5 har nøyaktig samme svingjul m5 3,8 har dobbeltmasse svinghjul..desuten skal det være tyngde på svinghjulet M5 svinghjul : 11221271463 M535 svinghjul <. 11221289244 så nei, det er ikke samme svinghjul. Hvorfor ha tungt svinghjul? for og dra henger... mye bedre med et som er lettere, som gjør at responsen blir mye bedre på de gamle motorene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 responsen som er i en 3,5l fra før er super syns jeg. kommer ikke til å merke ett par kg btw. grunnen til forskjellige delenr er fordi att m535i har en liten "sensormagnet" på seg, som ikke m5 har. pga m535i har 2 følere bak på svinhjulet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå