ealoken Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 responsen som er i en 3,5l fra før er super syns jeg. kommer ikke til å merke ett par kgbtw. grunnen til forskjellige delenr er fordi att m535i har en liten "sensormagnet" på seg, som ikke m5 har. pga m535i har 2 følere bak på svinhjulet... Nå har jeg sjekket hva ETK en sier, og den sier 7,49 kg på M5 svinhjulet og 10 kg på m535. Du fjerner 25% av vekten da, dette utgjør ganske mye på responsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Hvor bestiller du deler fra? Har vært innom koed, gs, schmiedmann og flere men du får vel ikke tak i alt der? Rått prosjekt! Har skikkelig lyst på 5 serie selv. Skulle gjerne hatt E 28. Gleder meg til å se videre utvikling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2010 hvilke deler tenker du på da? er jo mest gs schmiedmann og koed det går i. lager i veiva svinghjul trykkplate lamell utløser lager girkasse nye foringer i giroverføringa nytt lager på mellom aksel osv montert.. bilen er prøvde starta og det funker bra virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 18, 2010 Share Skrevet Januar 18, 2010 Syns bare at du hadde mye deler som du monterte Kan være at det bare er jeg som har sett dårlig etter. Imponerende spørr du meg Lykke til Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 ble ikke tatt mye bilder av montering av kassa desværre. mn har 2 dårlige bilder her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Januar 21, 2010 Share Skrevet Januar 21, 2010 Dette blir bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 "bane"felger. noen som har forslag til farge på de? må pusses opp uansett så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 jeg ville gått for hvit ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Har du en link til hvor du fikk tak i den Usa grillen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 tror kanskje jeg går for hvite felger ja. usa grillen fikk jeg med en amerikansk 524td motor jeg kjøpte for en stund siden men er bare og lete på ebay.com eller legge ut en ønskeskjøp annonse en plass så finner du sikkert til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 i dag har jeg plukka ned litt forstilling:P skal bytte alle armer og sånn skal og bytte travers. til en som er pulverlakkert og ren. fjørbein og noen av de gamle delene tomt slapp vakt hund mvh Halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2010 ikke så mye som har skjedd her. har fått fiksa et hjulhus foran og begynt på det andre. venter på posten sånn at jeg får bytta travers. har og enedelig solgt 524tden. også fikk jeg et tilbud jeg ikke kunne si nei til på den gamle 518i en min så måtte kjøpe den i mellom tiden te 545en er ferdig. men med ca 6runder på rattet fra venstre til høyre utenservo og minimal fjøringsvei savener jeg allerede tden på vinterføre:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 har nå fått gjort litt igjen. gammel travers. ny travers med motorfester servopumpe og nytt paralellstag travers med nye bærearmer og styrestag ferdig montert. så nå venter jeg bare på og få coiloversene som skal på fremme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå