Gå til innhold

Mine 3 E28er er solgt. update s 42.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Den E28 din er seriøst en av de grommeste jeg har sett!!! :applause:

Du må bare stå på vidre og ikke gi opp! Skal love deg at jeg og far hadde sinsykt med motgang og problemer når vi bytta motor i Corvetten vår (ikke vanlig gammel V8, bil fra -72 med motor fra 2008) , han var så og si klar for og gi den bort, men valgte etter litt overtaling til og ikke gjøre det, det er vi begge glade for nå! Den går som en klokke og er drit morro og kjøre med :D Det er vært slitet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt at det er flere som liker bilen:)

i helga så har jeg vært og kjørt på isen. med en e28 520i med sveisa sperre! da min 518i ikke har clutch for øyeblikket.

FY faen så morro! har kjørt litt over 80 mil på 4km lang bane siden fredag og brukt 180-200l bensin 3500-6500rpm konstant nesten! med en m20b20. utrolig at den lever enda ener de fleste.! bilder og film fra kjøringa kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da slenge ut litt bilder av Halfdan ++ fra kjøringa 8)

Halfdan i farta :)

8u1wnla2i0atxkl8xmmj.jpg

Et lite hopp å sprett senere og bilen mistet bakkekontakten med alle 4 :lol:

lqu0qhdzv9ju1ld69ar3.jpg

Så nødreperasjon av eksosanlegg :!:

u5vee8mbnbaqylwjj95h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har blitt virkelig bra nå. Mangler vel bare at han lakkereren din blir ferdig med resten av karossdelene så er mye gjort. Blir morro å se den til sommer'n. Regner med at du er klar til BMWCCN treffet på Rudskogen i mai?

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begyner og komme seg nå ja.. håpet er jo der men fatter ikke at det er mulig og være så forbanna treig til og gjøre en jobb altså. den skal være klar til treffet på frøya 1.mai så vis den enda lever og jeg har råd så blir det vell ccn treff og. vet du hvilken dato det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. da skal det jo klaffe ganske bra da egentlig. håper og tror den er godt beskytta mot rust nå. men den kommer vel altid tilbake:(

et spørsmål til deg:P ser du har litt peiling på differ her:P har en sperre diff fra e30 på 518 nå. men den er det 3,25utv på mot 4,10 som er orginalt. går det ann og montere kunn sperre klompen fra e30 diffen inn i den orginale 4,10 diffen? er drykt og kjøre 518 med 3,25 utv skjønner du:P 65km/t i første og 110i 2gir osv:P litt for liten motor til slikt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...