Gå til innhold

Mine 3 E28er er solgt. update s 42.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

er litt utenom det vanlige de lyktene ja. heve cooleren? pga frontplata du tenker på? blir og kjøre på 0,6 i første omgang da dette er max påorginal sprut uten chip. men blir sprutet ferdig til 1mai mappa og bremsa så blir nok trykket mye høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag har jeg holt på med interiør:P ledninger er noe dritt:P men blir vel til slutt. trillet også fram bilen sånn at den satte seg litt mer bak og jeg fikk se den fra siden etter jeg justerte ned. noen bilder.

DSC00094.jpg

DSC00100-1.jpg

DSC00102-1.jpg

må også bygge om eksosen nok en gang. da den hekter seg fast når jeg skal ut av verkste. lurer på og bygge 2x2" eller 2x2,5" fra dp og bak for og få "nok" bakke klaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja.. holder da på og styre litt hver dag! er mye sånn små ting som tar tid vettu. masa enda mer på lakkereren i dag. og ble nok en gang lovd delene ferdige minst ei uke før 1mai. men om de ikke blir ferdige så får jeg bare bite i det og kjøre sånn som den er nå. bilen er jo kjørbar sånn som den står nå men mangler framseter akkurat nå. og noe interiør. men. vis det fortsatt er fine tørre veier til helga så tror jeg nesten jeg må lufte den en tur altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja.. holder da på og styre litt hver dag! er mye sånn små ting som tar tid vettu. masa enda mer på lakkereren i dag. og ble nok en gang lovd delene ferdige minst ei uke før 1mai. men om de ikke blir ferdige så får jeg bare bite i det og kjøre sånn som den er nå. bilen er jo kjørbar sånn som den står nå men mangler framseter akkurat nå. og noe interiør. men. vis det fortsatt er fine tørre veier til helga så tror jeg nesten jeg må lufte den en tur altså.

Her var det faan meg ikke bare veier i dag, 15cm nysnø :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt bra bygg du har fått til her. Har en e28 på hand selv, som jeg tenkte å ha som prosjekt. Er det noe du kan anbefale?

takk takk:) er bare og løpe og kjøpe det om den er i bra stand:) er veldig gode biler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenstår det mye før den er klar til bruk da ? :)

hmm. tja. er jo litt. er noe lys greier som skal kobles gulv matta skulle vært bytta men er ikke så mange som har liggende. ellers så er det og montere dørtrekk stoler osv inni bilen. bygge om noen dørsider osv.. mye pirke jobb. bygge ny eksos igjen da den som står på nå har en klaring på ca 4 cm. er mye pirk arbeid som tar tid som sakt:P mulig det er en trofast hjelper som legger inn noen bilder fra dagens økt etterpå:) ellers så er bilen fult kjørbar alt funker :wink: (angrer sikkert på at jeg sa at alt funker i morgen for hver gang jeg sier det så er det enda mer tull:P)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...