HagenJR Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 flere som gleder seg til Frøyatreffet 1.mai Blir fint med nattskift da ja Må vel se om det går ant å få tadd seg fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Frøyatreff? Bmwccn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 frøya 1 mai ja. streetcars treff. satser på og få prøvd bilen litt før det sånn at jeg er blitt kvitt alle barnesykdommer osv før jeg legger ut på lang tur:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Spesielt med de lyktene.. Litt tøft. Ville hevet cooleren mest mulig får å fått inn luft jeg da, men du skulle kanskje ikke så høyt i trykk at det er noe stress uansett..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 er litt utenom det vanlige de lyktene ja. heve cooleren? pga frontplata du tenker på? blir og kjøre på 0,6 i første omgang da dette er max påorginal sprut uten chip. men blir sprutet ferdig til 1mai mappa og bremsa så blir nok trykket mye høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 idag har jeg holt på med interiør:P ledninger er noe dritt:P men blir vel til slutt. trillet også fram bilen sånn at den satte seg litt mer bak og jeg fikk se den fra siden etter jeg justerte ned. noen bilder. må også bygge om eksosen nok en gang. da den hekter seg fast når jeg skal ut av verkste. lurer på og bygge 2x2" eller 2x2,5" fra dp og bak for og få "nok" bakke klaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 få ræva i gir nå, så du er klar til 1.Mai!! skal ivei å skifte kasse,clutch og montere shortshift på 200'n i dag jeg gleder meg så J("/(¤/ til treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 hehe ja.. holder da på og styre litt hver dag! er mye sånn små ting som tar tid vettu. masa enda mer på lakkereren i dag. og ble nok en gang lovd delene ferdige minst ei uke før 1mai. men om de ikke blir ferdige så får jeg bare bite i det og kjøre sånn som den er nå. bilen er jo kjørbar sånn som den står nå men mangler framseter akkurat nå. og noe interiør. men. vis det fortsatt er fine tørre veier til helga så tror jeg nesten jeg må lufte den en tur altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Sinnsykt bra bygg du har fått til her. Har en e28 på hand selv, som jeg tenkte å ha som prosjekt. Er det noe du kan anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 hehe ja.. holder da på og styre litt hver dag! er mye sånn små ting som tar tid vettu. masa enda mer på lakkereren i dag. og ble nok en gang lovd delene ferdige minst ei uke før 1mai. men om de ikke blir ferdige så får jeg bare bite i det og kjøre sånn som den er nå. bilen er jo kjørbar sånn som den står nå men mangler framseter akkurat nå. og noe interiør. men. vis det fortsatt er fine tørre veier til helga så tror jeg nesten jeg må lufte den en tur altså. Her var det faan meg ikke bare veier i dag, 15cm nysnø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Sinnsykt bra bygg du har fått til her. Har en e28 på hand selv, som jeg tenkte å ha som prosjekt. Er det noe du kan anbefale? takk takk:) er bare og løpe og kjøpe det om den er i bra stand:) er veldig gode biler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Her var det faan meg ikke bare veier i dag, 15cm nysnø hehe var noen cm med snø her i mårest og:( men nå er det tørre veier igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Det er jo meldt varmere til helga da så da er det håp om og få lufte bilen med sommerhjula fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Gjenstår det mye før den er klar til bruk da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Gjenstår det mye før den er klar til bruk da ? hmm. tja. er jo litt. er noe lys greier som skal kobles gulv matta skulle vært bytta men er ikke så mange som har liggende. ellers så er det og montere dørtrekk stoler osv inni bilen. bygge om noen dørsider osv.. mye pirke jobb. bygge ny eksos igjen da den som står på nå har en klaring på ca 4 cm. er mye pirk arbeid som tar tid som sakt:P mulig det er en trofast hjelper som legger inn noen bilder fra dagens økt etterpå ellers så er bilen fult kjørbar alt funker (angrer sikkert på at jeg sa at alt funker i morgen for hver gang jeg sier det så er det enda mer tull:P) mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå