H_Vatn Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 takk artig og høre at det ikke er bare jeg som gleder meg skal oppdatere så snart det blir gjort noe. fikk ikke noe panser i dag da jeg ikke fikk taki han som skulle ha setene fra 745en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 motorrommet har fått seg litt lakk og. grunning her.. Hvordan lakker du uten å ta ut ruten? Legger du streng under pakningen eller? Må finne på et triks på min når den skal lakkes til vinteren. Ser ellers ut som et meget strøken prosjekt, og en bra prosjekt tråd. Stå på videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Se der ja! Ser virkelig bra ut så langt. Skal prøve å få komme meg bort i verkstedet ditt for og se en dag. Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 takker.. skal flytte den nå skal sette den ikke så veldig langt unna skolen for og gjøre siste rest med motor og sånn:) men er bare og komme og se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 http://i41.photobucket.com/albums/e292/ ... C01263.jpg motorrommet har fått seg litt lakk og. grunning her.. Hvordan lakker du uten å ta ut ruten? Legger du streng under pakningen eller? Må finne på et triks på min når den skal lakkes til vinteren. Ser ellers ut som et meget strøken prosjekt, og en bra prosjekt tråd. Stå på videre! Jeg anbefaler å bare ta ut ruten helt med engang når dere skal hellakkere, slipper den kanten under pakningen selv om den er aldri så usynlig + at det alltids er litt rust i pakningskanten, dette er lurt å få vekk når man først skal lakkere. Er man 2 stykker tar man kjapt inn og ut vinduene på disse, ettersom det bare er å ta ut den listen som ligger midt i pakningen og deretter vippe vinduet inn/ut av pakningen. Jeg byttet bakrute første gang i mitt liv alene som 15 åring, så det anbefales sterkt å ta ut vinduene. Men vær forsiktig så man ikke bryter for mye, eller legger vinduet et utrygt sted, for når den ikke står i press lengere blir den veldig skjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 motorrommet har fått seg litt lakk og. grunning her.. Hvordan lakker du uten å ta ut ruten? Legger du streng under pakningen eller? Må finne på et triks på min når den skal lakkes til vinteren. Ser ellers ut som et meget strøken prosjekt, og en bra prosjekt tråd. Stå på videre! lakkerte kun motor rommet i første omgang så vi la plastik rundt hele bilen og maskerings teip rundt kanten nede ved lista der og oppå skjermene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2007 http://i41.photobucket.com/albums/e292/ ... C01263.jpg motorrommet har fått seg litt lakk og. grunning her.. Hvordan lakker du uten å ta ut ruten? Legger du streng under pakningen eller? Må finne på et triks på min når den skal lakkes til vinteren. Ser ellers ut som et meget strøken prosjekt, og en bra prosjekt tråd. Stå på videre! Jeg anbefaler å bare ta ut ruten helt med engang når dere skal hellakkere, slipper den kanten under pakningen selv om den er aldri så usynlig + at det alltids er litt rust i pakningskanten, dette er lurt å få vekk når man først skal lakkere. Er man 2 stykker tar man kjapt inn og ut vinduene på disse, ettersom det bare er å ta ut den listen som ligger midt i pakningen og deretter vippe vinduet inn/ut av pakningen. Jeg byttet bakrute første gang i mitt liv alene som 15 åring, så det anbefales sterkt å ta ut vinduene. Men vær forsiktig så man ikke bryter for mye, eller legger vinduet et utrygt sted, for når den ikke står i press lengere blir den veldig skjør! skal ut med rutene når resten skal lakkes ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Steika fine bila E28!Ser no veldi bra ut hvertfall detta prosjekte dett. Har en M535 som står i garasjen sjøl, som ska lakkes til sommeren å muligens en M5 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Desember 7, 2007 Share Skrevet Desember 7, 2007 Steika fine bila E28!Ser no veldi bra ut hvertfall detta prosjekte dett.Har en M535 som står i garasjen sjøl, som ska lakkes til sommeren å muligens en M5 motor. Åja, M5 motor på deg ja? Herma etter Jørgen du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 er en med m5 3,6 her i byen og en som skal bygge opp med m5 3,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2007 ja da har det skjedd litt igjen.har fått sveiset røret til lmm og røret som går fra wastegate og ned i eksosen. luftet bremser og clutch forlenget noen ledninger og litt sånn forskjellig. har også funnet en vannlekasje og funnet ut hvor vannet kommer fra.. i morgen skal jeg feste klokka orntlig. og feste eksosen sånn at den ikke detter ned.. bilder. sånn så det ut når jeg kjørte hjem istad. . Halfdan komentarer noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Ser meget bra ut dette Gir mye inspirasjon til å begynne på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 ja sleng opp en tråd og begyne du og nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Nydelig motorom, det må jeg si! Dette her det får du til, stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2007 sånn som dette var motorrommet var ikke akkurat vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå