Alecken Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Gå ned litt mer i profil neste gang du handler dekk så kan du slippe den mer ned vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 hehe:P skal vei og hente 18" nå og en bensin slange:P slangen fra fuelrail til kaldstart dysa mi har sprukket. så må fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 16, 2010 Forfatter Share Skrevet April 16, 2010 slenger ut et bilde med nye felger jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Gratulerer med felgvalget. Det er de feteste felgene jeg vet om, og de passa jo perfekt på E28. 10x18 og 8.5x18 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 Da ha æ sendt påmeldingen til 545'en til streetcar treffet Frøya lørdag 1.mai Halfdan.. Må vel bynnj å finnj oss dekk da sikkert? Kjøring å testing fredag 30.april, åpent for alle med tanke på å bli kjent med banen å justering av understell osv.. Håpe på oppholds denj dagen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 17, 2010 Share Skrevet April 17, 2010 får komma deg hitover og! så vi får lada litt og sladda på rudskogen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Gratulerer med felgvalget.Det er de feteste felgene jeg vet om, og de passa jo perfekt på E28. 10x18 og 8.5x18 ? takker:) har hatt felgene liggende snart 1år nå. fete hjul men mangler noe kant foran desværre:( 8,5 og 10x18 ja. Da ha æ sendt påmeldingen til 545'en til streetcar treffet Frøya lørdag 1.mai Halfdan.. Må vel bynnj å finnj oss dekk da sikkert? Kjøring å testing fredag 30.april, åpent for alle med tanke på å bli kjent med banen å justering av understell osv.. Håpe på oppholds denj dagen da! off ja:P må væl bynna å let litt da.. får komma deg hitover og! så vi får lada litt og sladda på rudskogen ! det blir det blir morten:P må bare få råd først:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 åh, det blei gromt! blei litt skuffa når jeg hørte 18", men den blei jo lav nok lell;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 meget bra arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 De Azev felgene passa ganske bra på E28'n din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 skulle vært kant foran og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Han er fullt klar over å erger seg over at det ikke er kant på felgene fram.. Han sier det hele tiden selv, men felgene er litt råe så dem må på lell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 får vell prøve et anet sett felger igjen snart:P se om de slår ann like mye:) kjekt at folk liker bilen da:) selv om den ser noe halv ferdig ut. kom over et bilde som ble tatt her for litt siden:P funker helt ok:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 bilen ER jo halvferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 det er jo egentlig ikke min feil sånn sett. var bare det at jeg var så dum at jeg nok en gang valgte og stole på en lakkerer.. helt håpløs en sådan. men snakka med han igjen i dag. delene skulle fortsatt være ferdig til 1 mai. men han har fortsatt ikke begynt på de da:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå