HagenJR Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Kjørte dere noen runder på Kyrksæterøra? Mener jeg så en E28 som var prikk lik denne i dag. Det gjorde han nokk Håper det gikk bra med han på teknisk kontroll på Våvattnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Stemmer nok at det ble en runde igjennom Kyrksæterøra! Berget unna kontrollen.. Alle mann ankommet Hotell Frøya nå.. Mat på Grill'n å en drink i baren nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Stemmer nok at det ble en runde igjennom Kyrksæterøra! Berget unna kontrollen.. Alle mann ankommet Hotell Frøya nå.. Mat på Grill'n å en drink i baren nå! Høres bra ut, drar rett etter nattskift jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Slenger ut en film av Halfdan på banen, litt ustø filming, jævli med vind å kamera uten stativ.. Beklager dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Å en til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rust Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 La merke til den der på banen, gikk da ikke så aller værst ;D Synd været ble som det ble, får satse på snillere værguder neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 var det om å gjøre å snurre mest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 hehe var morro og kjøre på banen ja:) kjørte veldig dårlig til og begynne med synes jeg selv men det dro seg til da jeg begynte og gi litt faen og turte og satse litt:D ja jeg snurra noen ganger bortover strekket der:P bom gira noen ganger og når jeg først traff giret da så blei det tull av og til:P vis noen har noen bilder/film av den på banen så er det bare og legge ut:) bilen ble noe redusert og da jeg dro av i sladd og skrapte litt under dn og sprengte ett dekk oppigjennom siapå bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Nå må du ikke ta å bruke opp bilen før du i det hele rekker å gjøre deg ferdig med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Hehe, så slingrer vi litt hit og enda mere dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 moro var det iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 HALFDAN VS POLICE = 2-0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 HALFDAN VS POLICE = 2-0 Liker dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Et par bilder fra Frøya ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Bilder taler for seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå