Kristian Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 damn... hvorfor? ble du litt ivrig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Om han ble ivrig? Nåh.. "Rolig" første halvdelen av dagen.. Så trur æ det va noen som la et lodd på gassen t Halfdan siste halvdelen av dagen å dagen etter.. Mer å mer ivrig, å mer å mer kjent med bilen ble han iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Dritt fet bil du har halfdan! Har du planer om å kjøre mye på bane? Får snart en 545 på kyrksæterøra og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 damn... hvorfor? ble du litt ivrig? hehe. kan vel si at det tok av litt ja.. før jeg begynte og kjøre med 545en så har jeg bare hatt mjuke biler som har krenga ut i sladd liksom. men denne kommer litt skarpt og brått vis du ikke kjenner den og jeg kjente den ikke i det heletatt:P så de første rundene var jævlig dårlige:P skjemtes nesten av og kjøre så dårlig. men så etter hvert så fikk jeg noen tips og slik og utover dagen på lørdag så ble det bedre og bedre kjøring så på søndag va det mindre folk og da ble det jo mye kjøring;) så det ene settet der tok kveld på fult øs i 3 gir bortover langstrekke og resultatet vises jo her:P Dritt fet bil du har halfdan!Har du planer om å kjøre mye på bane? Får snart en 545 på kyrksæterøra og takk. synes den ser noe halv ferdig ut selv men:/ skal kjøre mye på bane ja var plana:) jævlig morro:) hvilken en da? begyner og bli kjedlig med 545 nå alle skal jo ha det:P ellers så har det ikke skjedd så mye her. skal snart hente delene hos lakkerer nå for og gjøre dem ferdige selv. skal da mest sannsynlig parkere bilen til den er helt oppfiksa igjen. og er klar for skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 jaja.. da har purken stoppa meg igjen:( så nå er bilen parkert til den er ferdig og godkjent. tror andros har noen bilder/film han kan laste opp her faktisk:) kommer kanskje noen updates når jeg begyner og jobbe med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 HALFDAN VS POLICE = 1-0HALFDAN VS POLICE = 2-0 Halfdan VS POLICE = 3-0,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Siste filmene før evt et treff/godkjenning av bilen.. ;/ http://www.youtube.com/watch?v=UbwkqInaLcs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Bilde taler for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Larsipan på forumet holder på men en 545 nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 hva slags trykk/effekt er det du kjører på nå? hva er gjort med motor egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 0,3-4 bar:P er orginal m106 med annen intercooler og eksos med manual kasse. motoren er forøvrig på tur ut nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 til fordel for en annen motor;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Selge m106 da? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 til fordel for no trøtte greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå