Gå til innhold

Mine 3 E28er er solgt. update s 42.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Om han ble ivrig? Nåh.. 8)

"Rolig" første halvdelen av dagen.. Så trur æ det va noen som la et lodd på gassen t Halfdan siste halvdelen av dagen å dagen etter.. :D

Mer å mer ivrig, å mer å mer kjent med bilen ble han iallefall.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damn... hvorfor? ble du litt ivrig? :P

hehe. kan vel si at det tok av litt ja.. før jeg begynte og kjøre med 545en så har jeg bare hatt mjuke biler som har krenga ut i sladd liksom. men denne kommer litt skarpt og brått vis du ikke kjenner den og jeg kjente den ikke i det heletatt:P så de første rundene var jævlig dårlige:P skjemtes nesten av og kjøre så dårlig. men så etter hvert så fikk jeg noen tips og slik og utover dagen på lørdag så ble det bedre og bedre kjøring :) så på søndag va det mindre folk og da ble det jo mye kjøring;) så det ene settet der tok kveld på fult øs i 3 gir bortover langstrekke og resultatet vises jo her:P

Dritt fet bil du har halfdan!

Har du planer om å kjøre mye på bane?

Får snart en 545 på kyrksæterøra og :)

takk. synes den ser noe halv ferdig ut selv men:/

skal kjøre mye på bane ja var plana:) jævlig morro:)

hvilken en da? begyner og bli kjedlig med 545 nå:P alle skal jo ha det:P

ellers så har det ikke skjedd så mye her. skal snart hente delene hos lakkerer nå for og gjøre dem ferdige selv. skal da mest sannsynlig parkere bilen til den er helt oppfiksa igjen. og er klar for skilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

jaja.. da har purken stoppa meg igjen:( så nå er bilen parkert til den er ferdig og godkjent. tror andros har noen bilder/film han kan laste opp her faktisk:) kommer kanskje noen updates når jeg begyner og jobbe med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...