Gå til innhold

Mine 3 E28er er solgt. update s 42.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

var driiit kult når han kom luskende nedover!

kult med litt party på kvelden halfdan! :P

ja var morro det:)

Motorstopp på Dovre? :lol:

motorstopp og motorstopp:P den gikk da:P men den koka noe jævlig:P kjørte nesten 30mil med kokende motor måtte stoppe hver 3mil og fylle vann nesten:P men kom oss hjem:)

aah, du som kjørte den hvite der ja, grom bil :)

var nok meg det ja:) var mange som kjente den igjen fra bimmers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

hehe:P ble nysgjerrig nå?;) blir e32 735 motor i denne med turbo og datasprut. m106 er plukka ut av den grå ja. coiloversene står og på den svarte her nå. den grå skal få nytt senkesett med papirer og annen motor hvilken motor har jeg ikke bestemt meg for enda..

den svarte får helbur 2 bøttestoler 4punkt seler osv. blir ren banebil/driftebil. kommer kanskje mer info når det nermerseg oppstart eller noe sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg blir nysgjerrig når det er E28-banevogn på gang :) Høres ut som en bra plan det der. De e32/34 motorene skal tåle en del ladetrykk så sant de får den bensinen de trenger mener jeg å ha fått med meg på diverse svenske forum :) Har du tenkt å gjøre noe med innmaten i den eller bare lade på?

Har du det du trenger av deler så du stiller opp på Våler i september eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir og kjøre med datasprut og ca 1bar i lade trykk tror jeg. den grå funka veldig bra på bane med 0,3bar så denne burde funke utmerket med 1 bar, blir jo en lettere bil:) har vel egentlig alt liggende klart uten om buret, 4punkt seler, fuelcell og catchtank tror jeg. så september skal den nok være klar vil jeg tro.. når er det treff på våler i september da? skal på frøya 18 september hvertfall. og helga før det er det vel gatebil rudskogen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke skjedd så mye mer her enda. har tatt ut motoren fra 735en da. og fiksa litt på bruksbilen. det var det ikke så mye vits i da jeg klarte og kjøre på en hjort på tur hjem fra verkste nå i kveld. så den må ha ny front..:( kommer kanskje bilder i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...