JonasD Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Motorstopp på Dovre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 aah, du som kjørte den hvite der ja, grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 var driiit kult når han kom luskende nedover! kult med litt party på kvelden halfdan! ja var morro det:) Motorstopp på Dovre? motorstopp og motorstopp:P den gikk da:P men den koka noe jævlig:P kjørte nesten 30mil med kokende motor måtte stoppe hver 3mil og fylle vann nesten:P men kom oss hjem:) aah, du som kjørte den hvite der ja, grom bil var nok meg det ja:) var mange som kjente den igjen fra bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 får vel slenge ut et par bilder av banebilen. den begynner og ta form;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Nytt kaross med M106'n i? Kom med noe mer detaljer til oss da, mann Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 hehe:P ble nysgjerrig nå? blir e32 735 motor i denne med turbo og datasprut. m106 er plukka ut av den grå ja. coiloversene står og på den svarte her nå. den grå skal få nytt senkesett med papirer og annen motor hvilken motor har jeg ikke bestemt meg for enda.. den svarte får helbur 2 bøttestoler 4punkt seler osv. blir ren banebil/driftebil. kommer kanskje mer info når det nermerseg oppstart eller noe sånn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Klart jeg blir nysgjerrig når det er E28-banevogn på gang Høres ut som en bra plan det der. De e32/34 motorene skal tåle en del ladetrykk så sant de får den bensinen de trenger mener jeg å ha fått med meg på diverse svenske forum Har du tenkt å gjøre noe med innmaten i den eller bare lade på? Har du det du trenger av deler så du stiller opp på Våler i september eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 blir og kjøre med datasprut og ca 1bar i lade trykk tror jeg. den grå funka veldig bra på bane med 0,3bar så denne burde funke utmerket med 1 bar, blir jo en lettere bil:) har vel egentlig alt liggende klart uten om buret, 4punkt seler, fuelcell og catchtank tror jeg. så september skal den nok være klar vil jeg tro.. når er det treff på våler i september da? skal på frøya 18 september hvertfall. og helga før det er det vel gatebil rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Høres bra ut! Våler treffet er samme helga som Gatebil 11-12 mener jeg å huske. Håper du tar turen med overladdad e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 kass data sprut bruka du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 hmm.. hvem som har det treffet da? gidder ikke på noe runde tid treff:P her skal det sladdes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 kass data sprut bruka du? haltech e6x med 3 dobble coiler osv;) 1000cc dyser 3bars mapsensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Dette blir bra Halfdan, løst på E28 jeg å :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 har ikke skjedd så mye mer her enda. har tatt ut motoren fra 735en da. og fiksa litt på bruksbilen. det var det ikke så mye vits i da jeg klarte og kjøre på en hjort på tur hjem fra verkste nå i kveld. så den må ha ny front.. kommer kanskje bilder i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 uheldig der da ! jææævla mye hjort rundt omkring her også ! Tørr nesten ikke kjøre E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå