H_Vatn Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 og nå er 518 på veien igjen:P finere enn før krasjen spør du meg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Pics or it didn't happen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 før fort hjort etter smellen. under oppretting. hadde ikke tid til og rette mer på orginal skjermen så lånte en fra banebilen. sånn ca 24 timer tok det fra bilen var kræsja til den var på veien igjen.. har vært på jobb hele dagen og:) synes det ble en forbedring etter smellen jeg. enda den har en svart skjerm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Hehe, slettes ikke verst. Kjipt med kræsjen, men er slikt som skjer. Er hvertfall greit når man har reservedeler liggendes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 en slik kræsj er vel en god unnskyldning til by look og litt oppgraderinger vell? kjedlig men.. fikk "et spark i rævva" og fikk gjort noe fornuftig med den dA:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 ble jo ikke så værst nå, jævlig tøff med den tak-grinda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Bra du fikk ordna den igjen. Kan jo ikke kutte ut en gullende-god E28 pga litt plåtskader Kommet noe videre på banevogna eller? Bmwccn-treffet er på Våler samme helga som Gatebil og der blir det ikke mye sladding, så er nok ikke treffet for deg det. Er mange trivelig folk der da, så derfor pleier vi å reise dit Edit: De Remotec hjula var tøffe, ser sikkelig "alte schule" ut. Har et sett sånne med polert kant til 525'n men mangler litt lakk inni eikene (de skal vel egentlig være svarte der?) også er det 8 eller 8,5x16" til alle hjørner. M5 hjula må vel over på banebilen etterhvert da de er eneste felgene jeg har som vil gå over bremsene, så da passer det jo med et bytte på 525'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Utrolig fint og gøy prosjekt(er)! Har selv kjøpt en 520 e28 som nå bygges om til banebil. Har fått tak i en m30b34 som skal nedi og turbokonverteres etter hvert, den ble sendt i dag og er med ledningsnett,hjerne og hele den pakka, men innsug og motorfester manglet. Fra hvilke motorer kan jeg hente motorfester og innsug som passer?( evt har du noe liggende som kan selges?) Ser at du brukte getrag 260 kasse på din bil, passer de stort de fleste "eldre" bmw motorene? ( har en slik en selv liggende) Og tror du motorfestene fra en m30b28 vil passe på b34? Kan forøvrig nevne at den motorn jeg kjøpte er tatt rett ut av en e28. Håper du ikke ser på dette som veldig off topic men fant denne som en veldig fin tråd å stille et par spm i siden du ser ut til å vite godt hva du holder på med, å hvis du ikke gidder forstår jeg det men om du du gidder blir jeg yderst takknemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Utrolig fint og gøy prosjekt(er)! Har selv kjøpt en 520 e28 som nå bygges om til banebil. Har fått tak i en m30b34 som skal nedi og turbokonverteres etter hvert, den ble sendt i dag og er med ledningsnett,hjerne og hele den pakka, men innsug og motorfester manglet. Fra hvilke motorer kan jeg hente motorfester og innsug som passer?( evt har du noe liggende som kan selges?)Ser at du brukte getrag 260 kasse på din bil, passer de stort de fleste "eldre" bmw motorene? ( har en slik en selv liggende) Og tror du motorfestene fra en m30b28 vil passe på b34? Kan forøvrig nevne at den motorn jeg kjøpte er tatt rett ut av en e28. Håper du ikke ser på dette som veldig off topic men fant denne som en veldig fin tråd å stille et par spm i siden du ser ut til å vite godt hva du holder på med, å hvis du ikke gidder forstår jeg det men om du du gidder blir jeg yderst takknemmelig Getrag 260 kassen passer M20-motor om den har M20-clutchhus, og M30-motor om den har M30-clutchhus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Ok, fikk høre at getrag 260 fra m20 ikke ville passe da kassa i en m30 hadde fast clutchhus. Noen innspill i forhold til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Getrag 260 fra M20 passer ikke på M30, det skrev jeg over her. Du må ha Getrag 260 kasse fra M30-motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoppleif Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Ok, trodde du kanskje mente at de kunne modifiseres om hverandre først. Men takk for svar da vet jeg det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Utrolig fint og gøy prosjekt(er)! Har selv kjøpt en 520 e28 som nå bygges om til banebil. Har fått tak i en m30b34 som skal nedi og turbokonverteres etter hvert, den ble sendt i dag og er med ledningsnett,hjerne og hele den pakka, men innsug og motorfester manglet. Fra hvilke motorer kan jeg hente motorfester og innsug som passer?( evt har du noe liggende som kan selges?)Ser at du brukte getrag 260 kasse på din bil, passer de stort de fleste "eldre" bmw motorene? ( har en slik en selv liggende) Og tror du motorfestene fra en m30b28 vil passe på b34? Kan forøvrig nevne at den motorn jeg kjøpte er tatt rett ut av en e28. Håper du ikke ser på dette som veldig off topic men fant denne som en veldig fin tråd å stille et par spm i siden du ser ut til å vite godt hva du holder på med, å hvis du ikke gidder forstår jeg det men om du du gidder blir jeg yderst takknemmelig hei. du må ha ei girkasse fra m10-m30 eller s38. de passer rett på motorfester må du ha fra en e28 med m30:) om motoren kommer fra en e28 skal det bare være plugg and play. men du må kappe litt i fronnten for og gjøre plass til radiatoen:) mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 ble jo ikke så værst nå, jævlig tøff med den tak-grinda! blei ikke værre nei;) ny leppe og m-tech vinge til bakluka er og på vei;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå