Trond.S Skrevet September 10, 2010 Share Skrevet September 10, 2010 De ser bra ut disse bilene dine, det skal du ha Nye 6'rn så jo brutal ut da. Har du noe bilder av interiøret osv eller? De svarte lyktene hadde jeg kutta ut om det var min bil, men ellers var den jo perfekt! Noe nytt om banebilen eller? Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 takk:) skal se om jeg får tatt noen interiør bilder:) har nettopp tetta bunnpanne nå har slått sprekk iden:) de svarte lyktene blir værende på tror jeg nok. ikke skjedd en dritt med banebilen egentlig.. skulle jo helst ha vært ferdig nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 GROOOOOM den e24, digger de lyktene! Kom du deg hjem etter du ødla bunn panna? Var foresten med helland på frøya idag! mye bra kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Røff E24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 GROOOOOM den e24, digger de lyktene!Kom du deg hjem etter du ødla bunn panna? Var foresten med helland på frøya idag! mye bra kjøring! kom meg hjem igjen ja. 2gangen jeg har tatt bunnpanna nå så nå skal motoren litt opp og skli plate skal monteres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Så du lå bak oss helt fra øra til krysset på vinjeøra! ''Han ska veltfall ha skrytt for at han følge fartsgrensa''-Mamma (kjørte en blå caravelle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Hvorfor skal du egentlig selge den etter så kort tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Hvorfor skal du egentlig selge den etter så kort tid? fordi at jeg har 2 e28er og en båt som skal være ferdig til sommeren. så har nok og holde på med og vil frigjøre litt kapital til de andre prosjektene. men må ikke selge. lufter egentlig bare salg sånn at vis noen vil ha den så får de den men vis ikke blir den straks kjørt til vinterlagring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisdtr Skrevet Oktober 14, 2010 Share Skrevet Oktober 14, 2010 Hva bruker du som bruksbil nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hva bruker du som bruksbil nå da? bruker e24en noen dager til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Hvilke felger er det som står på e24? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Hvilke felger er det som står på e24? godt spørsmål! på senterkoppene står det aluett og noen mener det er rondell men da burde det jo ha stått det en plass på de mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 27, 2010 Share Skrevet Oktober 27, 2010 Fin E24 ja!!! Hva felger er det så står på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Følger med her, bra erfaring til å være 17år må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå