Haakjin Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Vet jeg også Men Halfdan , syns du kan legge ut det ene bilde, de du allerede har lagt ut en annen plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet November 26, 2010 Share Skrevet November 26, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 26, 2010 Forfatter Share Skrevet November 26, 2010 står litt mer fornuftige ting i mitt nye vognkort da anders.. til dere som vil se ny bilen:P så kommer det kanskje ny tråd om den nye bilen snart. skal bare flytte inn på nye verkste først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet November 27, 2010 Share Skrevet November 27, 2010 Da begynner vi to med blanke ark å starter prosjektering av to nye e28 karosserier. Vi har fått en frisk start med eget lokale på 270kvdm, første prioritet er å få et fint å greit arbeidslokale til å begynne med, som dere skal få en oppdatering på om litt Deretter skal oppmerksomheten rettes mot haajene.. Regner med vi oppretter ny tråd når vi kommer igang Mvh Anders og Halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Skal bare komme igang med lokalet.. Trenger en real makeover, noen strøk med gulvmaling og litt oppløft.. Jeg må først å fremst komme meg hjem fra Nordsjøen.. Så er det vel anskaffelse av utstyr osv som står for dør... Planene ligger klart, så er bare å følge med etterhvert.. Regner med vi starter ny tråd istedet for å bygge på denne iogmed at det blir 2 nye karosseri det skal jobbes med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 blir artig å følge med arbeidet deres:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Guttaboys klarer vel å lage noe som vi alle liker igjen tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet November 28, 2010 Share Skrevet November 28, 2010 Gratuler me en unik bil halfdan bli saker ta her ja sjer æ bli arti å sjå kosrn det går fremover ska nå følg me dokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 takk takk:) bra dere har trua! hjelper på motivasjonen. skal bli kjekt og begynne på nytt med 3år mere erfaring bak meg så skal nok denne bli enda bedre håper jeg;) og denne bilen er det nok virkelig verdt og koste på litt og:) mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Elsker E28, gleder meg til å se dere begynne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisdtr Skrevet Desember 13, 2010 Share Skrevet Desember 13, 2010 Gratulerer med heftig e28 Halfdan! Blir nok ikke noe tull med denne tenker jeg! Gleder meg til å følge prosjektet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Edit: Pen bil du har fått deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 14, 2010 Share Skrevet Desember 14, 2010 Hvem er denne Vidar Øverland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2010 Edit: Pen bil du har fått deg! Hehe. Blir vel kanskje pen når den er ferdig engang. Nå er den jo egentlig mildtsakt herpa. Men føler det er verdt og legge noen kr i denne bilen. Med tanke på det som står i vognkortet. Hvem er denne Vidar Øverland? Vidar er en hyggelig fyr her inne som kjøpte e24en min;-) milfhunter94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå