Gå til innhold

Mine 3 E28er er solgt. update s 42.

H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

ja i dag har det skjedd litt til:) har fått bytta simringen i framkant av toppen. men bilen går ikke noe finere for det.. skal se mere på det i morgen.

men dere vil vel ha bilder da:) og det har jeg tatt i dag:) med digital kamera:)

BMWen014-2.jpg

oversikts bilde

diverse motor bilder:

BMWen046.jpg

BMWen042.jpg

BMWen035-1.jpg

BMWen034-1.jpg

prøvde og få bra bilder av lakken og.:

BMWen023-2.jpg

BMWen022-2.jpg

interiør bilder:

BMWen029-2.jpg

BMWen036-2.jpg

BMWen050.jpg

BMWen011-2.jpg

"520i"

BMWen026-2.jpg og nå står den ute :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

her skjer det veldig lite fortiden. skal prøve og få gjort noe med den til helga. men jeg trenger noen råd fra dere her inne.. bilen går ikke orntlig.. fjusker og smeller på turtall. går fint på tomgang av og til noen ganger så rekker jeg bare og starte den før den stopper..

er det noen som vet om spjeldet på lmm skal være stramt i forhold til 535? om det skal være tungt og åpne liksom.. håper noen har litt peiling på dette og kan hjelpe meg:)

fikk også en dump ventil til bilen til jul:)

godt nyttår!

Halfdan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelp! ksn noen hjlpe meg ned og få bilen til og gå som den skal?

1. bilen går nesten ikke på tomgang. går så nogen lunde på turtall.

2. fjusker og smeller en god del.

3. starter ikke hvis jeg kobler i stikket til turteller ved hjernen. 3ledninger i flatt stikk. en grønn en svart og husker ikke den siste..

Halfdan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd en annen lmm? kan hjelpe å rense den du har hvis spjeldet går tregt. Og har du sjekket at registeret ikke har hoppet over et hakk, hadde det lignende symptomer på en m20b25 engang og da var det registerreima som var litt røten så den hadde hoppa over en tann eller fler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

har kjøpt ny brukt luftmengdemåler kommer til helga håper jeg. har fått nye felger og. 8,5x17 et30 og 9,5x17 et30 kommer bilde av de senere. skal prøve og få gjort litt i helga. vis jeg får lmm..

halfdan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når den sto i 745en så gikk den ganske fint når vi henta den men ble bare værre og værre.. var en som har sett på bilen tidliigere sa at lmm hadde begynt og "fått"det så håper det er den nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå fått gjort litt igjen.

kjøpte en brukt lmm fra Rovderacing her på forumet. monterte den og blien ville ikke starte.. sjekka om det var gnist og det var det sjekka også om den fikk bensin og det får den men den starta fortsatt ikke. skrudde av fordelerlokket og der var det litt fuktighet så tørka reint der og satte det på igjen men den starta fortsatt ikke.. så drev jeg og prøvde og feila ei go stund.. så begynte jeg og bygge om eksosen i stedet.. så istedet for at eksosen henger lavt og går rett bak så går den litt oppi tunnelen og bak til m5 potta..

DSC01962.jpg

DSC01970.jpg

i dag så kjørte jeg innover for og prøve og få igang bilen igjen. og det klarte jeg til slutt.. sto og spekulerte på hva som gjorde at den ikke starta så tok jeg og åpna oljepåfyllingslokket og det lukta bensin:/ så jeg tappa av olja på den og den var som vann når den kom ut.. og den lukta bensin så motoren har vert ganske full dradd iogmed at det har kommet så mye bensin nedi bunnpanna. fylte på ny olje og bytta plugger og den fyra tvert.. og går ikke som ei klokke men ganske fint og jamnt på tomgang men begyner og smelle når jeg gir på så er vel en vakum slange els som er kobla feil.. men nå går den hvertfall igjen så jeg er ganske gla for det.

noen bilder..

DSC01977.jpg

DSC01978.jpg

DSC01980.jpg

DSC01981.jpg

begge de felg setta der er til salgs!

Halfdan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...