H_Vatn Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Tror ikke topppakninga mi er gåen.. den er knapt brukt.. har noen ting til jeg skal teste for og få den til og gå fint på turtall.. er sikkert bare en bagatell.. update igjen i morgen:P Halfdan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Bagatell og bagatell... det skal jo ikke være noe annet enn olje i olja! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 motoren har vert kjinna veldig mye så mange sier at det ikke er noe rart at det var bensin i olja.. men vis olja er full av bensin igjen om noen dager så skal jeg ta av toppen for og se om dere har rett. for da er det noe som er galt.. fått fyra bilen din foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 har skjedd litt igjen.. har lakt om til vinter dekk og vært ute og kjørt litt.. har ikke kommet noe mer bensin i olja heller ikke vann så vil tro topppakninga mi er heil. har og justart ventilene og litt sånn små ting i motor rommet. har ikke noen bilder nå da photobucket er nede akkurat nå.. kommer en litt større update i løpet av helga.. Halfdan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 liten update igjen da.. har fått bilen til og gå finere ved og snu kammen 180grader rundt.. ble ikke så dau og smeller ikke like mye nå da:P har også fått på vinter dekk vert ute og kjørt litt og henta noen interiør deler hos jema.. men dere vil vel se bilder så da får dere det:P ute og testa på ny snøen. sliter med feste på bakhjula gitt:P rydda unna litt ledninger og sånn.. de gamle baksetene. de nye.. ny midtkonsoll med askebeger (som ikke skal brukes) kjørte så eksosen gløda her om dagen og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Er det bare bildet som lyver eller er den girstanga veldig kort? Må i såfall være ganske lett å bomgire hvis du har så kort girstang da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 ja den er ganske kort.. her hjemme laga short shift på den og så er ganske kort mellom gira og.. men går helt greit når du vet hvor gira er.. Halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 har nå bytta bensin filter og drivakselmanskjett og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 er nå på utplassering på ferge så får ikke gjort noe med bilen. men fikk lagd ny hatthylle og trekt den her om dagen da. har kjøpt ny tenningslås med ny nøkkel så jeg får starta bilen uten og bruke skrujærn. holder på å gå på veggene når jeg ikke har noe og fikse til bilen eller noe annet og finne på håper og få gjort mye når jeg kommer hjem igjen neste helg Halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg og Rolfi har merka mangelen på et Norsk E28 forum. Oppretta derfor et. Så de som har E28 eller er interessert i E28 er velkommen inn http://bmwe28.diskusjonsforum.no/ Det kan være noe problemer med hotmail adresser, så når du registrerer deg bør du bruke f.eks. gmail eller andre adresser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2008 i dag fikk jeg en ganske stor pakke fra koed:) den inne holt en splitter ny Alpina leppe:D er fornøyd med hvordan den ser ut.. men blir sikkert mye jobb og lage kopier til den nå da:P tok den bare ut av eska og så over den og tok et bilde i dag. får se om jeg får prøve montert den i morgen:D eneste jeg har gjort den siste mnd ellers er og trekke ei hatthylle ble fornøyd med resultetet. bilde. Halfdan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 noen bilder fra i dag. har fått på sommer felger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Hvem i alle dager er det som har klart å montere emblemet opp ned bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Hvem i alle dager er det som har klart å montere emblemet opp ned bak? er det feil vei hehe jeg som har montert det feil vei med vilje:P du er faktisk den første som komenterer det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Hvem i alle dager er det som har klart å montere emblemet opp ned bak? er det feil vei hehe jeg som har montert det feil vei med vilje:P du er faktisk den første som komenterer det:P Hvorfor i allverden sette den feil vei? Er det liksom det nye ''kule''? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå