H_Vatn Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Alpina fronten kjøpte du med Koed eller? er kjøpt på koed ja. koster litt men måtte ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 måtta ha oss nå å spis i går sjø kjøp de justerbart da!! ska bynna utvendig no ja. Moderatoredit: det er morro at kjentfolk treffes her inne, men vennligst hold dere til bokmål - så blir det lettere å forstå for alle. - Pedi @E28en... Hvor mye hester tenker du å hente ut til slutt? ok. skal skrive bokmål:) tenkte og montere chip og kjøre 1,1bar etter den er ferdig utvendig. men vil sikkert ha litt mer etterhvert så blir datasprut med tiden sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Ok. Kjekt er det uansett å se de gamle E28ene få litt ekstra piff under panseret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Ok. Kjekt er det uansett å se de gamle E28ene få litt ekstra piff under panseret... ja. er moro det.. enda artigere er det når den ikke ser ut som alle andre da det ikke blir noe m-plastik på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 enda artigere er det når den ikke ser ut som alle andre da det ikke blir noe m-plastik på denne. Det blir det nok ikke på min heller nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 enda artigere er det når den ikke ser ut som alle andre da det ikke blir noe m-plastik på denne. Det blir det nok ikke på min heller nei har du tråd eller bilder av din e28 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Ingen tråd ennå, da jeg er en god del mer på reisejobb i måneden enn hjemme. Har ingen bilder av min her jeg er på sjøen, men kommer kanskje en tråd når jeg er kommet litt lengre på jobben med bilen. Har ikke lyst til å opprette enda en tråd som jeg ikke har fullført. E21'en (http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7964) er nå satt til sides foreløpig, da E28en tok all plass i garasjen nå.... Fordelen med E28en er at den MÅ bli ferdig innen rimelig tid, da det er madammen som skal kjøre den til vanlig (les: konebil) - og hun begynner å bli utolmodig nå. Mye deler er innkjøpt, er kun arbeidstimene som det skorter på nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Ingen tråd ennå, da jeg er en god del mer på reisejobb i måneden enn hjemme. Har ingen bilder av min her jeg er på sjøen, men kommer kanskje en tråd når jeg er kommet litt lengre på jobben med bilen. Har ikke lyst til å opprette enda en tråd som jeg ikke har fullført. E21'en (http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7964) er nå satt til sides foreløpig, da E28en tok all plass i garasjen nå.... Fordelen med E28en er at den MÅ bli ferdig innen rimelig tid, da det er madammen som skal kjøre den til vanlig (les: konebil) - og hun begynner å bli utolmodig nå. Mye deler er innkjøpt, er kun arbeidstimene som det skorter på nå.... ser vel når tråden kommer:) blir vel en fin konebil det. er god bil e28en så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 gjort litt annet enn og brukt dekk igjen:) fått lysene i instrumet til og fungere. montert ekstra vanntemp måler og en olje temp måler. olje temp er ikke tilkoblet enda da jeg mangler en overgang. gåen hardyskive. kom også på at jeg skulle skrape rent under bilen i dag. fant noe overflate rust som skal tas før jeg sprøyter på ny hvit struktur under. skal også sveise allt av rust som trenger sveising under nå.. skal også bytte bensin og bremserør under hele når rustsveisingen ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Har du no forslag til hva det kan være når tankmåleren ikke fungerer? ei heller turteller (fungerer med annet speedometer) Samt virker som tempmåleren jukser, står alltid litt under midt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Har sikkert noe med printplata og gjøre når det gjelder det instrumentpanel vil jeg tro... Nice M545i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Har du no forslag til hva det kan være når tankmåleren ikke fungerer? ei heller turteller (fungerer med annet speedometer)Samt virker som tempmåleren jukser, står alltid litt under midt på er sikkert print plata eller noe sånt. speedometret mitt sluttet og fungere i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Har sikkert noe med printplata og gjøre når det gjelder det instrumentpanel vil jeg tro...Nice M545i! takker:) men det er ikke noe M545 er vanlig 545 da jeg ikke skal ha noe M plast så det ser ut som m bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 skjedd litt i verkste i dag og:) har fått alpina spoileren ut av forma i dag så forma begyner og bli klar snart så jeg kan støpe kopier. fått grøftlysa til og fungere og noe annet småtteri. montert alpina fronten igjen:) kommer til og gjøre en del i helga regner jeg med da det ikke ble noen tur til rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Mye kommer du til å ta for en alpinafront? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå