caaatooo Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 @Saltkjelen: Har du bestemt deg for hvilke felger du skal sette på gromvogna di? Jepp.. Bestiller meg disse Toora hjulene på nyåret en eller annen gang. Haster ikke foreløpig, men alltid greit å ha dem i boks. Kjøper fra Christalex med mindre jeg ikke får et bedre tilbud hos et firma i Oslo.. Tror de vil kle sølvfarget bil godt. Har søkt etter biler med disse felgene, men er jo ikke mulig å oppdrive noen skikkelige bilder da jeg hadde tenkt å redigere de på en sølvgrå bil.. Jeg har også lett, men det har ikke funnet tak i noen bilder jeg heller :S Hva er veiledende pris på disse felgene..? Send gjerne PM
Saltkjelen Skrevet Desember 16, 2007 Skrevet Desember 16, 2007 Har sendt deg en PM med div. informasjon
caaatooo Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Skrevet Desember 16, 2007 Har sendt deg en PM med div. informasjon Tusen takk! Du er ikke bare en bruker her på bimmers.no, du er også en ressurs som har peiling på alt som angår E60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå