2000Touring Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Som nevnt i tråd før i dag vurderer jeg å bytte bil til e39 520 d 2001-2003, i den sammenheng lurte jeg på om dere kunne gi meg tips på hva jeg kan forvente meg å få for 3'ern. 1999 e46 320d: -350000km - bruker ikke olje(1cm på pinnen mellom hvert skift - 10"km) -regnsensor -avtagbart hengerfeste -klima -Xenon -Webasto fjernstyrt dieselvarmer -Sportsseter delskinn -nye m-tech fjører med Bilstein dempere -Cruisecontroll -varme i sidespeiler -nye sommerdekk på alu -1 år gamle vinterdekk på svarte originale alu med hjulkapsel - har på de 2,5 år jeg har hatt bilen byttet bærearmer fram, dieselpumpe, turbo og dynamo, samt en rekke slitedeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 130-140 ? (for guds skyld, skal du legge bilen ut eller vise til selger av ny bil, TA NY BILDER!!, værste som finnes er garasje + skitten bil + blitz).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 -350000km - bruker ikke olje(1cm på pinnen mellom hvert skift - 10"km) Det minker 1 cm mellom på 10k km? Og det er ikke noe forbruk...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elegance Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Tenker du kan få 120 000 ca. Men for gudsskyld, ta noen nye bilder, og få av den tennisballen du har tredd ned på hengerfestet ditt. Feriekule er stygt nok som det er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Dette er ikke noen salgstråd - var bare intr. å vite hva dere her inne tror jeg kan få for bilen. Hvis jeg legger den ut for salg bruker jeg selvsagt ikke disse bildene. PenguiN : Mener du at jeg skal vaske bilen og vente på dagslys for at du skal kunne gi en mening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 har den gått 350 000 km? og bruker 1 cm olje på mila? det er jo nesten like mye som det den bruker diesel på mila! tror du må ha skrevet noe feil der! hvis du skal selge den, så hadde jeg satt på sommerdekk på den ene sia, og tatt bilder derfra... nyvasket bil er mye bedre og da ser den nyere og mer tatt vare på ut! og blitz ødelegger mye av bildet... bare litt tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 OK! Skjønner jeg må prøve å rette opp dette med oljeforbruk. Når jeg kjører 10.000km bruker den ca3dl olje. Den ene cm det var snakk om var seff. bare at anslag - noe dette også forsåvidt også er. Poenget er at motoren bruker etter mitt syn lite olje i forhold til at den har gått 350.000km. Hvis noen har lyst til å diskutere hva som er høyt og lavt oljeforbruk må dere gjerne bruke denne tråden. Da ligger den i hvertfall på topp en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 bompibom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 70-80 000,- kanskje litt til med et positivt inntrykk. ikke serlig høy liste pris på de bilene ca 130k med en km på 140k med skinn moderat utstyrt men er bilen i bra stand så er jo det et pluss. men hvorfor så høy km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2007 Biler har vanligvis høy kilometerstand fordi de har blitt kjørt langt... I dette tilfelle har bilen vært kjøreskolebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Prisen er ikke særlig høy hvis det skulle trekkes for overkjørte kilometer etter rød boka ,kjørt ca 200 tusen over gjenomsnitt a kr 50 øre = 100 tusen kroner i minus på 130-150 den står til.vil vel kunne selges for 70-80 tusen vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2007 Ok, takk for alle svar. Hadde regnet med ca 100.000, men da kan det hende at jeg ikke får så mye da - den er grei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 6, 2007 Share Skrevet Desember 6, 2007 1cm på peilepinnen er ca 1Liter. Vist denne bilen bruker 1L olje på 10000km, bruker den en del, tror en overhalding av topp ville gjort susen. På cosworth seier vi 1L på 10000km, er det på tide å bytte ventil-tetninger og styringer, som fremt turbo er i orden. Kompis av meg kjøpte en 320d nettopp som var gått 140k, han betalte 130k for bilen, så eg tror du må eit stykke unna 100k for å få solgt bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå