B m w 5 2 5 i Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Noen med Xenon som kan bekrefte/avkrefte om at man må starte bilen før man kan få på Lysa? Jeg har ettermonterte Hella og trenger ikke starte for å få lysene på. Holder å vri tenningen til hakket før start..
Haug530D Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 Noen med Xenon som kan bekrefte/avkrefte om at man må starte bilen før man kan få på Lysa? Jeg har ettermonterte Hella og trenger ikke starte for å få lysene på. Holder å vri tenningen til hakket før start.. Har bilen hatt Halogen før, eller har du gått fra Prefacelift Xenon til Facelift Xenon?
Friksen Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 det me me lysmodulen er nok veldig relevant.. Kan nok tenke meg at hadde det vert orginalt, så hadde xenon lysa sluttet å lyse i det du setter den i 50 posisjon(start) og tenner et par sekunder etterpå når børsa har starta.. så var det vertfall på a8en til bror.. jeg har orginalt xenon men ikke me automatisk kjørelys:) Men det koster ingenting å ringe en bmw forhandler å fortelle kjapt å greit hva problemet er og hvor mye di skal ha for å "kode om" lysmodulen din! Spør etter verksted me engang du ringer..di på kundemotak osv har som regel ikke di beste svara.. Og dere som har ettermonteringskit? er dere fornøyd?hvor lenge har dere hatt det osv? Lurer på å kjøpe det til grøftelysa mine..det er vel H3 nå !?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå