Frode D Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Skal montere spoiler på bagasjelokket, og trenger noen tips til å gå frem. Vet at det skal bores hull, grunnes og festes. Men har noen tips for å få det beint? Har sett at noen har brukt papir teipet på eller noe men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. det fulgte med noen pappskiver med dobbeltsidig tape. Men hvordan få det beint? Tips mottas med takk BTW det er en AC Schnitzer kopivinge viss noen skulle lure, og ikke noe alu Edit: Hvor kobler jeg på ledningene til bremselyset? Finner jeg bare de som går til hovedlykta og skøyter på? Edit2: Hvilken rustbeskyttelse skal jeg bruke, som er bra? Prisen er ikke så nøye så lenge det virker som det skal!
The StigMeister Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Skal montere spoiler på bagasjelokket, og trenger noen tips til å gå frem. Vet at det skal bores hull, grunnes og festes. Men har noen tips for å få det beint?Har sett at noen har brukt papir teipet på eller noe men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. det fulgte med noen pappskiver med dobbeltsidig tape. Men hvordan få det beint? Tips mottas med takk BTW det er en AC Schnitzer kopivinge viss noen skulle lure, og ikke noe alu Edit: Hvor kobler jeg på ledningene til bremselyset? Finner jeg bare de som går til hovedlykta og skøyter på? Jeg har også en vinge som skal på til våren. Lurer på hvordan jeg skal feste den da bagasjeluka er veldig tykk. Man må jo skru vingen fast. Er på en e36 sedan.
///Mysild Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 jeg satt på en vinge på min gamle sedan, da tok å laget noen merker med å ha skruer i hullene og lage riper der jeg skulle bore... så klinte jeg sika (tech7) på undersiden av vingen, satt den på, og så borte jeg små hull, og kjørte skruene igjennom... sikaen gjør det tett, slik at du ikke får vann inn fra oversia, og så tok jeg lakk i hullene på undersia og og klinte inn sika der også... ledningene kan du vel bare legge inn i koffertlokket og inn i sokken til de andre lysene.... så slipper man å tenke på at de går i stykker hiv på to strømtyver på minus og bremselyset så skal det nok lyse for å få det rett brukte jeg bare kanten av koffertlokket og så på de små kantene som er under spoileren for å løfte den opp, hvis det er slike på denne da... skal montere en gt vinge selv til våren, og da har jeg tenkt å gjøre det samme....
The StigMeister Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 jeg satt på en vinge på min gamle sedan, da tok å laget noen merker med å ha skruer i hullene og lage riper der jeg skulle bore... så klinte jeg sika (tech7) på undersiden av vingen, satt den på, og så borte jeg små hull, og kjørte skruene igjennom... sikaen gjør det tett, slik at du ikke får vann inn fra oversia, og så tok jeg lakk i hullene på undersia og og klinte inn sika der også... ledningene kan du vel bare legge inn i koffertlokket og inn i sokken til de andre lysene.... så slipper man å tenke på at de går i stykker hiv på to strømtyver på minus og bremselyset så skal det nok lyse for å få det rett brukte jeg bare kanten av koffertlokket og så på de små kantene som er under spoileren for å løfte den opp, hvis det er slike på denne da... skal montere en gt vinge selv til våren, og da har jeg tenkt å gjøre det samme.... Skrudde du fast vingen ovenifra? Det kan ikke jeg på min. Skal jeg skru den fast, så må jeg under luka for å få det til. hmm
///Mysild Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 nei unnenifra seff det burde jo være litt underforstått er jo ikke en cosworth vinge heller hehe
Dirty Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 jeg skrudd min evo vinge fanst! og nei bakasjeluka er ikke tykk! går fint ! bårer bare hull
The StigMeister Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 jeg skrudd min evo vinge fanst! og nei bakasjeluka er ikke tykk! går fint ! bårer bare hull Går det å ta av noen deksler eller noe lignende inni luka? Syns den er forbanna tykk
PenguiN- Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 er hulrom inni di "klumpene" som får det til å virke tykt stig...
The StigMeister Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 er hulrom inni di "klumpene" som får det til å virke tykt stig... Har ikkje mokkla så mye neddi der Men da får me sjåo ke dæ gåo
Frode D Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 Den stoffmatta inni bagasjelokket, er klipsene bare å dra av?
Frode D Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Skrevet Desember 9, 2007 Skulle montere vingen idag, tok av filten på innsiden av bakluka og står der som et spørsmålstegn... Når jeg har målt ut hvor skruene vil treffe så treffer det jo i skråkanten av platen inni. Borer man inn den skråkanten for å kunne putte inn skruen i hullene man borer i toppen av bakluka???
Berre83 Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 På min bil, limte jeg bare spoileren fast med vinduslim. Sitter som bare det den, og så slipper du å borre hull. med take på rust og sånn.
Frode D Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Skrevet Desember 10, 2007 Hvordan pressa du den nedp mens du limte? Ser for meg at det ikke vil holde når man kommer opp i litt fart og får turbulent luft der. Dessuten Må jo ledningen til bremselyset gå inn en plass, og det blir ikke pent å trekke ledningen ut fra sida....
///Mysild Skrevet Desember 10, 2007 Skrevet Desember 10, 2007 og! hvis noen er skikkelig jævlige(!) kan de jo bare røkke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå