badsha Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 denne her må da være fra en av våre landsmenn http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... ZVrg313057
SteffenM2 Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Flott, kjempe morsomt, alle ler. Dette skal i tulletråden forresten, og syns ikke at 3 skrive feil er noe å lage en big deal ut av. Men det er min mening.
316 Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Litt dårlig gjort å mobbe folk fordi de ikke kan skrive, uansett om han er norsk eller et eller annet annet... Du forstår vel hva han mener med det han skriver?
Betakaroten Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Synes det var en helt grei annonse. Han har vasket bilen, tatt gode bilder og han informerer om hva som er gjort med bilen. Han har iallefall prøvd å skrive ordentlig bokmål. Hadde jeg vært ute etter en e36 316 kunne jeg godt ha ringt på denne, billig var den å . EDIT: Kan kanskje prøve å skrive ordentlig bokmål jeg også da
skillbill Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 tulletråd-materiale ja... trådstarter: hvor lang tid hadde DU brukt på og lære deg pakistansk, indisk/urdu?, etc???
kazynor Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 skal nå innrømme at jeg lo litt av enkelte av stavelse der da...men ekke fint å henge ut noen pgå dårlig norsk hehe da hadde jeg slitt
bmwj Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 jei synns d va vælldi fin setetrækk på denne biler...
badsha Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Skrevet Desember 6, 2007 tulletråd-materiale ja...trådstarter: hvor lang tid hadde DU brukt på og lære deg pakistansk, indisk/urdu?, etc??? faktisk så lærte jeg d fra jeg var 3 år
Hyggmaister Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Første jeg tenker på er hvem som egentlig gidder sitte å bla igjennom hundreogørten annonser for å finne noen de kan legge ut og henge ut her på bimmers
Ad|oS Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Er jo mulig han kikka etter bil, og tilfeldigvis kom inn på denne Men uansett, er sånn ca50% sjanse for at en slik tråd blir tatt godt imot her inne. Enten blir det slakt fordi man legger ut en slik annonse, ellers ler folk av den og ferdig med det...
-Anders- Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Annonsen her slår ikke "nok en M annonse" !
skillbill Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 tulletråd-materiale ja...trådstarter: hvor lang tid hadde DU brukt på og lære deg pakistansk, indisk/urdu?, etc??? faktisk så lærte jeg d fra jeg var 3 år tsk tsk tsk...du tok fortsatt poenget i mitt forrige innlegg? Er ikke lett og skulle lære seg et helt nytt språk både muntlig og skriftlig, når man er flyktning/innvandrer!
skillbill Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Første jeg tenker på er hvem som egentlig gidder sitte å bla igjennom hundreogørten annonser for å finne noen de kan legge ut og henge ut her på bimmers takk!
Mexos Skrevet Desember 6, 2007 Skrevet Desember 6, 2007 Bilen så da kurrant ut den Må være lov å ha et par skrivefeil. Han gjør seg ihvertfall forstått Kan ikke være enkelt å være fersk landsmann og selge bil i et så fordomsfullt land som det vi lever i.
Sandersen Skrevet Desember 7, 2007 Skrevet Desember 7, 2007 tulletråd-materiale ja...trådstarter: hvor lang tid hadde DU brukt på og lære deg pakistansk, indisk/urdu?, etc??? faktisk så lærte jeg d fra jeg var 3 år Haha priceless
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå